וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה בסלטיק: המאמן לקח אחריות על ההדחה, עבדה "התקשה להשלים פעולות"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 9:15

הקבוצה של ליאל עבדה וניר ביון הפסידה למיטיולנד ופספסה מפגש עם זהבי בשלב הבא במוקדמות האלופות, אנג' פוסטקוגלו: "מינו אותי לאחראי ואני לא מתחמק מזה"

תקציר: מיטיולנד - סלטיק 1:2 (בתום הארכה)/ספורט1

סלטיק איבדה בעונה שעברה את אליפות סקוטלנד אחרי תשע שנים רצופות, אבל למזלה עדיין השתתפה במוקדמות ליגת האלופות, במסלול הלא-אלופות כמובן. לצערם של הירוקים, ניר ביטון והרכש החדש ליאל עבדה, אתמול (רביעי) גם החלום לשוב לשלב הבתים של ליגת האלופות נגוז לעונה זו.

סלטיק לא השכילה לנצח את משחק הבית בשבוע שעבר ונפרדה ב-1:1 בלבד מול מיטיולנד הדנית, משחק בו עבדה הבקיע ודקות לאחר מכן מצא את עצמו על הספסל בעקבות כרטיס אדום מיותר מאוד שספג ביטון, וגם אתמול, בגומלין בדנמרק, נפרדו הקבוצות ב-1:1 בתום 90 דקות - אלא שהמארחת מצאה את הרשת ארבע דקות בתוך ההארכה ושמרה על היתרון עד הסיום, בדרך למפגש מול פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי בסיבוב הבא.

ליאל עבדה שחקן סלטיק מול סעיד בנרחמה שחקן ווסטהאם. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
חלום ליגת האלופות נגוז. ליאל עבדה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

ניר ביטון כמובן לא היה בסגל בעקבות ההרחקה שספג ואילו עבדה שוב פתח בהרכב, אבל לא הצליח לשחזר את הופעת הבכורה החלומית ובדקה ה-59 הוחלף על ידי ג'יימס פורסט. שתי דקות לאחר מכן, סלטיק ספגה את שער השווויון.

המאמן החדש של סלטיק, אנג' פוסטקוגלו, לקח אחריות על ההדחה המוקדמת: "אני האדם שמינו לאחראי ואני לא הולך לברוח מאחריות או להתחמק. אני לא אומר את זה כי אני קדוש מעונה, אלא כי אני המאמן ואני האחראי. זו הסיבה שהביאו אותי".

עם זאת, פוסטקוגלו גם העביר ביקורת על כך שהקבוצה צירפה חמישה שחקנים הקיץ, אולם שניים מהם נדרשו לעבור בידוד ולא עמדו לרשותו מול מיטיולנד, שניים מהם שחקנים צעירים שכלל לא נכללו בסגל שלו למפגשים בליגת האלופות והחמישי והיחיד שהופיע הוא עבדה, שגם הוא נזרק למים העמוקים ימים ספורים לאחר החתימה וללא תקופת התאקלמות כלל.

עוד בוואלה!

מוקדמות האלופות: סלטיק וליאל עבדה הודחו, פ.ס.וו וזהבי בשלב הבא

לכתבה המלאה
איסמעילה סורו שחקן סלטיק. רויטרס
איסמעילה סורו מאוכזב/רויטרס

"כנראה שלא עשיתי עבודה מספיק טובה כדי לשכנע את האנשים הנכונים לצרף שחקנים שהיינו צריכים. ניסיתי להיות כוחני בכל הנוגע להבעת העמדה שלי בנושא הרכש. גם בלי קשר לתוצאה, אנחנו צריכים להתחזק, כי יש לנו סגל צעיר וזו לא סיטואציה שאנחנו צריכים להיות בה".

עבדה, שכאמור כבש בשבוע שעבר, שהייתה הופעת הבכורה שלו בסלטיק, הציג משחק די שקט וקיבל את הציון 5 בעיתון "הסאן הסקוטי": "הוא פתח טוב ולא נבהל מהמעמד, גם היו לו כמה הרמות לא רעות, אבל הוא לא הצליח להשפיע בשליש האחרון ובסופו של דבר הוחלף". ב"גלאזגו טיימס" עבדה קיבל את הציון 6 ושם נכתב: "תמיד נראה שהוא מאיים על היריבים עם המהירות שלו, הוא גם הצליח ליצור בעיות לדנים, אבל זכה לשמירה כפולה והתקשה להשלים את הפעולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully