וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס ויוטה שוקלות לבצע טרייד של ג'ו אינגלס על קייל קוזמה

גם בחירות דראפט מעורבות בעסקה. המחיר של בן סימונס "גבוה מאוד", גולדן סטייט וניו יורק מנסות להשיג בחירה גבוהה יותר

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

דראפט 2021 ייערך הלילה (בין חמישי לשישי), וכמו בשנים עברו, לא מן הנמנע שנקבל מבול של טריידים בשעות שלפני כן או בערב החגיגי עצמו. עד אז, אנחנו כאן כדי להביא לכם את השמועות העדכניות ביותר מהליגה הטובה בעולם. מתחילים.

  • קווין אוקונור מ"דה רינגר" טוען: פילדלפיה סירבה להצעת של סן אנטוניו על בן סימונס וחזרה עם הצעה משלה - ארבע בחירות סיבוב ראשון, שלוש החלפות בחירות דראפט עתידיות ושחקן צעיר של הספרס. לפי אדריאן ווז'רנאוסקי, הסיקסרס ממשיכים לסרוק את הליגה בחיפוש אחר הטרייד המתאים, אך "המחיר גבוה מאוד".
  • לפי העיתונאים טוני ג'ונס וצ'אד פורד, קיימת אפשרות שלוס אנג'לס לייקרס ויוטה יבצעו טרייד על סף הדראפט, במסגרתו יעברו ג'ו אינגלס והבחירה ה-30 ל-LA, בעוד קייל קוזמה והבחירה ה-22 יעשו את הדרך ההפוכה.
  • שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הלייקרס הוא לנדרי שאמט מברוקלין. גם דאלאס הביעה עניין, הנטס צפויים לדרוש בחירת סיבוב ראשון עבורו.
  • גם דיאנדרה ג'ורדן נמצא על הכוונת של מספר קבוצות.
שחקן יוטה ג'אז ג'ו אינגלס מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס קייל קוזמה. Alex Goodlett, GettyImages
זה נשמע מעניין. אינגלס וקוזמה/GettyImages, Alex Goodlett
  • לפי REALGM, דטרויט ויוסטון לא צפויות להעביר את בחירות 1 ו-2 בהתאמה, אך קליבלנד כן שוקלת לבצע טרייד על הבחירה השלישית. השאלה הגדולה כרגע: האם אוקלהומה סיטי משופעת הנכסים תסכים לוותר על שיי גילג'ס אלכסנדר כדי להיכנס לטופ 3. "אם אני קליבלנד", צוטט אחד הג'נרל מנג'רים כאומר, "אני נשאר איפה שאני נמצא. עד כמה שאני אוהב את שיי, הוא לא ברמה של אוון מובלי וג'יילן גרין, והקאבס זקוקים נואשות לכוכב".
  • קבוצה נוספת שרוצה בחירה גבוהה יותר היא גולדן סטייט, כדי לבחור בג'יילן סאגס. כרגע, עושה רושם שהגארד המוכשר של מכללת גונזאגה אמור להיבחר במקום הרביעי על ידי טורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully