וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפסדים לבאיירן מינכן ואתלטיקו מדריד

אלופת גרמניה חטפה 2:0 מבורוסיה מנשנגלדבאך, עדיין ללא רוב כוכביה. אלופת ספרד הפסידה 1:0 לזלצבורג

תקציר: באיירן מינכן - אייאקס 2:2/ספורט1

המעצמות הגדולות של הכדורגל האירופי ממשיכות בהכנות לקראת עונת 2021/22, כאשר הערב (רביעי) הגיע תורן של באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד לערוך ניסוי כלים.

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0

אחרי שלושה משחקי הכנה, הבווארים של יוליאן נגלסמן עדיין ללא ניצחון. אלופת גרמניה נכנעה 3:2 לקלן, נפרדה ב-2:2 עם אייאקס, וכעת היא הפסידה בביתה ליריבתה מהבונדסליגה. על אף התוצאה המאכזבת, יש לציין כי באיירן מינכן פתחה ללא התותחים הכבדים, כאשר השמות המוכרים ביותר שפתחו ב-11 הם דאיו אופמקנו שהגיע הקיץ מר.ב. לייפציג ואריק צ'ופו מוטינג.

האנס וולף העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-58, ועל אף שנגלסמן ערך שינויים רבים דקות בודדות לאחר מכן, כולל הכנסתו של סרג' גנאברי, באיירן לא הצילחה למצוא את השוויון וההתמודדות הוכרעה סופית עם שער של מיכאל ונצל בדקה ה-76.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 28.7: קיליאן אמבפה מצהיר על נאמנות לפ.ס.ז', שוער מחליף חדש לצ'לסי

לכתבה המלאה

זלצבורג - אתלטיקו מדריד 0:1

כמו אלופת גרמניה, גם אלופת ספרד נכנעה הערב. הקבוצה של דייגו סימאונה התארחה ברד בול ארנה, בו ניצחה אשתקד 0:2 בשלב הבתים של ליגת האלופות. קארים אדיימי, החלוץ הבא שצפוי להימכר בסכום עתק מהקבוצה האוסטרית, הכריע את ההתמודדות בדקה ה-34 עם השער היחיד במשחק. בדקה ה-56, שער שוויון של הקולצ'ונרוס נפסל לאחר בדיקת VAR עקב נגיעת יד.

מ.ק. דונס - טוטנהאם 3:1

התרנגולים, שיסתפקו העונה בהשתתפות בקונפרנס ליג, פגשו את הקבוצה מהליגה השלישית באנגליה עם הרכב די חזק. יונג מין סון, שלאחרונה האריך חוזה במועדון, כבש ראשון בדקה ה-35, דלה עלי (57) ולוקאס מורה (81) הגדילו את התוצאה. היריבה הצנועה הצליחה לכבוש שער מצמק מרגליו של ג'ון פרימן (84).

מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד 2:2

השדים האדומים אירחו באולד טראפורד את העולה החדשה לפרמיירליג, ועלו ליתרון בזכות שער של אנתוני אלנגה הצעיר כבר בדקה ה-12. כעבור שמונה דקות, שנדון בפטיסט החזיר את קבוצתו למשחק וקבע שוויון במחצית.חמש דקות לאחר החזרה מהפסקת המחצית, אנדראס פריירה סיפק את אחד משערי העונה עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה. עם זאת, זה לא הספיק כדי להבטיח את הניצחון, מכיוון שבריאן אמבואמו הבקיע את השער האחרון במשחק בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully