וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים כלכליים בגלבוע/גליל: "מאמצים למציאת פתרונות שיאפשרו את פתיחת העונה"

28.7.2021 / 8:57

סגנית האלופה אמנם נרשמה ליורופקאפ אך מצבה הכלכלי לא פשוט כשאופציה לתמיכה נרחבת מחברה כלכלית גדולה ירדה מהפרק. במועצה תומכים: "מנהלים בחינות עומק עם משפחת אוחיון". בקבוצה לא הודיעו על אף החתמה עד כה

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

הפועל גלבוע/גליל נמצאת בצומת מרכזית בהיסטוריה של המועדון כאשר האדומים מחפשים מתווה שיאפשר להם לפתוח את העונה בצורה מכובדת. בקבוצה ניהלו מגעים בינם עם חברה שתמכה במועדון בעבר והייתה אמורה לתמוך בקבוצה בצורה משמעותית, אך נכון לעכשיו המגעים לא הבשילו.

מחר (חמישי) ימלאו חודש ימים מאז הלך לעולמו בעלי הקבוצה חיים אוחיון בתום מאבק במחלה קשה, שגם איתו בשנים האחרונות הקבוצה לא הייתה מעשירות הליגה. רק לפני שנתיים הקבוצה הייתה על סף קריסה כלכלית, אלא שאז הצליחו במועדון לגייס כספים שעזרו למועצה האזורית גלבוע, שהייתה אז במצב כלכלי פחות טוב מהיום. אלא שלאחר מותו של אוחיון נוצר בור כלכלי שבגלבוע מנסים לסגור אך ללא הצלחה.

"המועצה מנהלת בחינות עומק למתווים שונים אפשריים ועושה מאמצים אדירים ואינטנסיביים, ביחד עם משפחת אוחיון, למציאת פתרונות שיאפשרו את פתיחת העונה", נמסר הבוקר מטעם המועצה האזורית גלבוע, "נעדכן על כל התפתחות". בקבוצה מאמינים שעם תמיכת המועצה, שמצבה הכלכלי השתפר לאחרונה, יוכלו למצוא מתווה מתאים.

חיים אוחיון, מנהל מלון גליליון. אוקטובר 2016. ראובן קסטרו
אין לו תחליף. חיים אוחיון/ראובן קסטרו

ההכנות של הקבוצה לעונה הבאה מתנהלות בשקט, כשבגלבוע כמעט ולא הודיעו דבר מלבד הודעות פרידה משחקנים רבים שעזבו את המועדון. גם על מינויו של המאמן גיא קפלן, שהיה עוזר המאמן בשנים האחרונות, לא הודיעו במועדון באופן רשמי. ההודעה היחידה שכן פורסמה הייתה הודעה על השתתפות הקבוצה ביורופקאפ בעונה הבאה, הודעה שאף קיבלה חותמת השבוע עם הודעת המפעל שגלבוע תיכנס ישירות לשלב הבתים כסגנית האלופה של ישראל.

בגלבוע מדברים עם שחקנים לקראת העונה הבאה, אך לא חותמים על חוזים. זיו בן צבי ואור קורנליוס צפויים לשחק בקבוצה אם הבעיות יסתדרו, כששמו של עידן אלבר ממכבי תל אביב עלה כמועמד להצטרף. זרים שונים הוצעו, ואף באירופה פורסם כי בגלבוע סיכמו עם הפורוורד רוני הארל, אך הנושא לא נסגר נכון לעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully