וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הצלחנו לסגור עם ממן. שואפים להיות בפלייאוף העליון"

מאמן הפועל חיפה התראיין ב-103FM וסיפר על עתיד הכוכב: "לשמחתי, בזכות מאמץ עליון זה נסגר. השילוב בין הצעירים למבוגרים הוא מאוד חשוב". וגם: המצטרפים החדשים והמטרות לעונה

חודשיים לא פשוטים עברו על הפועל חיפה. זה החל במעצרו של המנכ"ל אורן שטרלינג, שחשוד בביצוע עבירות מין נגד מתנדבת במועדון, נמשך בקשיים בבניית סגל הקבוצה למרות הגעת יואב כץ לארץ לאחר למעלה משנה, ולאחרונה גם מחנה האימונים של הקבוצה שאמור היה להתקיים בקפריסין בוטל ברגע האחרון והתקיים בחיפה, בשל התחלואה הרבה מקורונה באי השכן.

הערב (שלישי), ארבעה ימים לפני משחק הבית נגד הפועל חדרה במחזור הפתיחה בגביע הטוטו (החל מ-19:50 ישיר בספורט3), התראיין המאמן אלישע לוי בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על ההיערכות המקצועית שלו ושל צוותו לקראת העונה: "אין הרבה רעשי רקע, כי המאמץ הגדול שלנו היה לשמור על הבסיס. יש בסיס טוב בהפועל חיפה, חבר'ה מאוד ותיקים וטובים שאליהם צירפנו שישה-שבעה שחקנים, החל מאוהד לויטה ולואי טאהא, טוויטו, טורה ושחקנים נוספים".

חנן ממן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
אלישע משוכנע שהפלונתר איתו ייפתר. חנן ממן/מאור אלקסלסי

על השחקנים הוותיקים בסגל: "זה אומר שיש בסגל הרבה ניסיון. צירפנו אליהם שחקנים צעירם וטובים בגילי נוער, הבאנו זרים צעירים ואנחנו מנסים למצוא את האיזון. זה לא טוב שכולם יהיו צעירים וכמובן שגם לא צריך שכולם יהיו מבוגרים, אבל השילוב בין הצעירים למבוגרים הוא מאוד חשוב - מה עוד שהיום שחקנים בני 30 שומרים על עצמם ונמצאים בשיא הכוח".

על עתידו של חנן ממן והפרידה, לפחות כרגע, מעדן בן בסט: "הנושא נסגר. הצלחנו לשמור על השחקנים הטובים שלנו בזכות מאמץ עליון ולשמחתי השבוע זה נסגר גם איתו. ממן הוא אחד השחקנים הכי טובים שלנו וכך גם סרדל ותורג'מן. לצערי עדן ויואב לא הגיעו לסיכום, אבל נראה מה יקרה בהמשך". יש לציין שרוב הפרטים עם חנן ממאן באמת סגורים, אך ישנם פערים בין השחקן לגבי הקבוצה בכל הנוגע לשכר שישולם לו בשנתו השלישית של החוזה.

האם הפועל חיפה שמה לעצמה מטרה להפעיל לפלייאוף העליון: "אנחנו בפירוש רוצים להגיע לשם. יש עוד קבוצות שיגידו כך ומה שיקבע אלו התוצאות, אנחנו נימדד על פיהן. לצעירים יש מה לתרום ואנחנו נציג קבוצה שתהיה רעננה ותשחק כדורגל חיובי. אנחנו שואפים להיות בפלייאוף העליון ונעשה הכל בשביל זה".

האם פרשת אורן שטרלינג השפיעה או יכולה להרוות תירוץ: "אנחנו לא מתייחסים לזה. יש לנו מנכ"ל אחר ואנחנו עושים את כל מה שצריך כדי שתהיה קבוצה טובה, זה מה שמנחה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully