וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בלטקסה: "באיזשהו שלב חשבתי שהמקום שלי לא במכבי תל אביב"

27.7.2021 / 18:47

בלם הצהובים התייחס לקשיים בתחילת הדרך, עד שמצא את מקומו במחזיקת הגביע. בנוסף התייחס לפעם הראשונה שזומן לנבחרת ישראל

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים/ספורט1

על רקע היכולת הלא משביעת רצון של מכבי תל אביב במהלך ה-0:0 מול סוטייסקה בחמישי האחרון, ולאחר ה-2:0 המאכזב למכבי חיפה באלוף האלופים, התראיין מתן בלטקסה לאתר הרשמי של הצהובים ושיתף לגבי החששות שהיו לו בתחילת הקריירה לפני שתפס את המקום בהרכב של מחזיקת הגביע, וגם לגבי הפעם בה קיבל את זימון הבכורה לנבחרת ישראל.

"כשחתמתי במכבי תל אביב ידעתי שלא אוכל להגיע מליגה לאומית ישר להרכב", אמר בלטקסה. "ידעתי שאצטרך לעשות כברת דרך. עברתי תקופה לא פשוטה כשכל קיץ אתה לא יודע מה יהיה, אם רוצים אותך או לא רוצים אותך. עברתי שנתיים וחצי של השאלות, ובאיזשהו שלב חשבתי שהמקום שלי לא במכבי תל אביב. באותו שלב פחות התעסקתי בזה יותר רציתי, אלא רציתי יותר להוכיח את עצמי כשחקן לגיטימי בליגת העל, אז ברור שהייתי צריך ללכת לשחק ולהשתפר".

מתן בלטקסה שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"כשזימנו אותי בפעם הראשונה נכנסתי לחדר ההלבשה ישבתי שם לבד ובכיתי". בלטקסה/קובי אליהו

הבלם המשיך: "אחרי שחזרתי בסוף העונה שעברה אמרתי לעצמי 'זהו, יותר לא הולכים להשאלות, אני יודע שהמקום שלי פה'. כשפטריק הגיע, אז עוד שיחקתי רק כמגן, הוא נתן לי לשחק כבלם וראינו שהיה בזה פוטנציאל. ידעתי שאני הולך להילחם על המקום שלי ולא ללכת לשום מקום. באיזשהו שלב זה נתפס והתחלתי לשחק הרבה, גם בגמר גביע. זו ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות - להיות שחקן הרכב במכבי תל אביב".

בנוסף נזכר בלטקסה בפעם הראשונה כאשר התבשר כי זומן לסגל נבחרת ישראל: "כשזימנו אותי בפעם הראשונה נכנסתי לחדר ההלבשה ישבתי שם לבד ובכיתי. פטריק נכנס בדיוק ואמר לי 'כל הכבוד, תיקח את זה הלאה. זו עבודה קשה שמשתלמת ומפה רק תמשיך'".

על הצורה שבה נגמרה העונה החולפת: "סיום העונה שעברנו גרם לי לרצות להתחיל את העונה ישר. יש פה שחקנים מאוד מוכשרים. אני בטוח שגם יבואו שחקנים ויחזקו אותנו, ונעשה עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully