וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קוקושקוב נפרד מפנרבחצ'ה, סשה ג'ורג'ביץ' מועמד להחליפו

מהלך דרמטי באיסטנבול: המאמן הסרבי עוזב אחרי עונה אחת, ויתאחד עם לוקה דונצ'יץ' כעוזר המאמן בדאלאס מאבריקס. על פי הדיווחים בטורקיה, הוא יוחלף בידי בן ארצו שזכה עם וירטוס בולוניה באליפות איטליה

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 93:66/ספורט1

אחרי עונה הפכפכה, שהסתיימה בשברון לב עם הפסדים בסוויפ לצסק"א מוסקבה ברבע גמר היורוליג ולאנאדולו אפס בגמר הפלייאוף הטורקי, יצאה פנרבחצ'ה לקיץ עמוס ומוצלח מבחינתה. היא "ניקתה" את הסגל משחקנים שלא הצליחו להשתלב, וצירפה זרים מוכחים בדמותם של פריאיי הנרי, אכילה פולונארה ודווין בוקר. אלא שדווקא המאמן איגור קוקושקוב לא ימשיך להדריך את הסגל החדש, ועזיבתו הפכה היום (שלישי) לרשמית.

קוקושקוב הסרבי, שהגיע בקיץ שעבר לפנר במקומו של ז'ליקו אוברדוביץ', עבד לפני כן במשך 17 עונות כעוזר מאמן ב-NBA, ועוד אחת כמאמן ראשי בפיניקס סאנס. הוא חוזר כעת לארה"ב וימונה לעוזר המאמן בדאלאס מאבריקס, שם יתאחד שם עם לוקה דונצ'יץ', שכיכב תחתיו בדרך לזכייתה ההיסטורית של נבחרת סלובניה ביורובאסקט ב-2017.

שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
איחוד מחודש עם קוקושקוב. לוקה דונצ'יץ'/רויטרס

מחליפו המיועד של קוקושקוב, על פי הדיווחים בטורקיה, הוא בן ארצו סשה ג'ורג'ביץ'. הרכז האגדי, שירה את שלשת הניצחון ההיסטורית של פרטיזן בלגרד בגמר גביע אירופה לאלופות באיסטנבול ב-1992, צפוי לחזור לעיר. הוא אימן בשנתיים וחצי האחרונות את וירטוס בולוניה, ועזב בגלל סכסוך עם ההנהלה, למרות שהוביל את הקבוצה לזכייה מרשימה באליפות איטליה עם 0:4 בגמר על אולימפיה מילאנו של אטורה מסינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully