וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: אפליקציה ייעודית לשידורי ספורט

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 15:37

עם הריבוי הגדול של השידורים, אפליקציית "לוח שידורי ספורט" שהושקה תספק לכם מידע על השידורים בכל הערוצים עד 5 ימים קדימה. איך זה עובד? ההסבר בפנים

עם פתיחת המשחקים האולימפיים, חובבי הספורט זכו בערוצי הספורט של ערוץ הספורט ויורוספורט באין ספור שידורים ישירים. כך היה גם ביורו, ששודר בערוצי הספורט של ספורט1. בזמן שעונה חדשה בפתח, הוקמה אפליקצייה ייעודית לשידורי ספורט שתרכז את כל השידורים.

אפליקציית ספורט לייב גיימס. יחצ,
כל השידורים במקום אחד/יחצ

אם בשנות ה-80 כמעט לא זכינו לשידורים ישירים, בתחילת שנות ה-90 שודרו בישראל שניים עד חמישה שידורים ישירים ביום. אחר כך גדלנו ל-5-6, בתחילת המליניום הגענו לעשרים שידורים ביום והיום, עם יותר מעשרה ערוצי ספורט, אנו זוכים לשלושים עד ארבעים שידורים חיים כמעט מדי יום.

אפליקציית "לוח שידורי ספורט" מעדכנת את לוח השידורים מדי יום ועד ארבעה עד חמישה ימים קדימה. היא מציגה עשרות שידורים מכל ענפי הספורט, כולל כל הענפים האולימפיים וכמובן משחקי כדורגל, כדורסל, טניס , כדוריד ועוד. בחרתם שידור ואתם רוצים לקבל תזכורת? בגרסת האנדרואיד תוכלו לבחור לקבל עדכונים שעה לפני השידור, 10 דקות לפני השידור או עם תחילת השידור. ניתן לקבל עדכונים מכל השידורים, מכל הענפים בכל טווחי הזמן.

להורדה באנדרואיד
להורדה באייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully