וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה ניסתה להתחמק מהעיתונאים אחרי ההדחה: "לפחות לא הפסדתי בסיבוב הראשון"

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 11:33

היפנית שהודחה במפתיע מהטורניר האולימפי הגיעה לאזור הריאיונות אחרי דקות ארוכות: "אני אמורה לדעת איך להתמודד עם לחץ מהסוג הזה"

שגיא מוקי אחרי ההדחה המוקדמות בטוקיו 2020/יניב טוכמן

לא מעט ספורטאים שלחה מארחת המשחקים האולימפיים יפן, אך נראה שמבחינת היפנים התקווה הגדולה הייתה נאומי אוסקה, הטניסאית המדורגת במקום השני בעולם. אוסקה הייתה הפנים של היפנים לקראת המשחקים האולימפיים ואף הייתה זו שהדליקה את הלהבה האולימפית. אלא שאוסקה, שהתמודדה בחודשים האחרונים עם קשיים מחוץ למגרש, לא עמדה בלחץ וקרסה מול מרקטה וונדרושובה הצ'כית שמדורגת 42 בעולם כשהפסידה לה 6:1, 6:4.

הטניסאית היפנית רשמה לא פחות מ-32 שגיאות בלתי מחויבות, לעומת 10 בלבד של יריבתה. היא זכתה ב-49 אחוז בלבד מהנקודות שלה אחרי הגשות, לעומת 70 אחוז של הצ'כית, שחבטה 22 ווינרים.

אוסקה, כצפוי, לקחה קשה את ההפסד ונראתה מאוכזבת מאוד בסיום. בניגוד לספורטאים אחרים שמפסידים וניגשים ישירות לאזור הריאיונות עם התקשורת, המדורגת שנייה בעולם החליטה לעשות עיקוף, לצאת מיציאה נפרדת ולהימנע מהגעה למיקסזון.

אלא שלאחר מספר דקות, אוסקה נראתה שבה לאזור הריאיונות, אחרי שעיכלה את ההפסד וההדחה מטורניר הטניס האולימפי, והסכימה לשוחח בקצרה עם העיתונאים. "אני אמורה לדעת איך להתמודד עם לחץ מהסוג הזה, אבל זה לא פשוט, בטח אחרי ההפסקה הארוכה שלקחתי. לפחות לא הפסדתי בסיבוב הראשון, זה משמח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully