וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד ראשון הקיץ: יונאס ולנצ'יונאס מצטרף לזאיון וויליאמסון בניו אורלינס

הסנטר הליטאי מגיע לפליקנס בטרייד תמורת סטיבן אדאמס, אריק בלדסו ובחירות דראפט, כדי ליצור קו קדמי מגוון יותר לצד זאיון

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

טרייד ראשון הקיץ ב-NBA, עליו חתומות ניו אורלינס וממפיס. על פי דיווח של אדריאן ווז'נרובסקי ב-ESPN הערב (שני), ממפיס תשלח את יונאס ולנצ'יונאס לפליקנס יחד עם בחירות 17 ו-51 בדראפט, ותקבל בתמורה את סטיבן אדאמס, אריק בלדסו, בחירות 10 ו-40 בדראפט ועוד בחירה מוגנת בסיבוב הראשון של דרפאט 2022 ששייכת ללייקרס.

הסנטר הליטאי בן ה-29 יצטרף לזאיון וויליאמסון כדי ליצור קו קדמי מגוון הרבה יותר. ולנצ'יונאס הוכיח בשנתיים שלו את היכולת לקלוע מחוץ לקשת, אם כי לא זרק יותר מדי (ממוצע של זריקה למשחק) ובעונה האחרונה האחוזים שלו עמדו על 37 אחוזים (ב-57 ניסיונות) בעוד אדאמס זרק רק 13 פעמים מהשלוש לאורך כל הקריירה. בעונה האחרונה סיפק הליטאי 17.1 נקודות בממוצע למשחק ו-12.5 ריבאונדים.

בנוסף, ניו אורלינס מפנה כך מקום בתקרת השכר. ולנצ'יונאס אמור לקבל 14 מיליון דולר בעונה הבאה, לעומת אדאמס שעלותו 17 מיליון דולר ועלייה ל-18 בעונת 2022/23 ובלדסו שגם הוא אמור להרוויח 35 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

שחקן ממפיס גריזליס יונאס ולנצ'יונאס. AP
הקלה גם בשכר מבחינת ניו אורלינס. יונאס ולנצ'יונאס/AP

הפליקנס הפסידו את המקום בפלייאוף האחרון לגריזליס, שניצחו את סן אנטוניו וגולדן סטייט בטורניר הפליי-אין ואז הודחו על ידי יוטה בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully