וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאל עבדה חסר פחד, הצעירים של סלטיק צריכים ללמוד ממנו"

המגן גרג טיילור החמיא לרכש הישראלי בן ה-19: "הוא חיובי, נכנס לעניינים מיד". שבע דקות וניצחון לדור חוגי בבכורה בליגה הפולנית

תקציר: ויסלה קרקוב - זגלבי לובין 0:3/ספורט1

סלטיק נערכת למשחק הגומלין מול מיטיולנד בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ומי שממשיך לקצור שבחים הוא ליאל עבדה, שכבש בהופעת הבכורה שלו ב-1:1 הביתי מול הדנים בשבוע שעבר. שחקן הכנף הישראלי בן ה-19 אמור לפתוח גם במשחק החוץ ברביעי (20:45, ספורט1), ממנו ייעדר כמובן ניר ביטון המורחק, וחברו לקבוצה גרג טיילור מצפה שצעירים נוספים ילמדו מהתעוזה שלו.

השחקן בן ה-23 הוא המבוגר כרגע בחוליית ההגנה החסרה והיום אמר: "הזדמנויות כאלה לא מגיעות כל הזמן, הצעירים צריכים לדעת לנצל אותן כמו שליאל עשה. הוא בן 19 ונראה חסר פחד. הוא נכנס לעניינים מיד, הוא חיובי וזה מראה שגיל הוא רק מספר".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Rob Casey - SNS Group, GettyImages
ממשיך לקבל מחמאות. ליאל עבדה/GettyImages, Rob Casey - SNS Group

דור חוגי שיחק הערב (שני) לראשונה בליגה הפולנית, כשנכנס בדקה ה-83 והיה שותף לניצחונה הביתי של ויסלה קרקוב 0:3 על זגלבי לובין במחזור הפתיחה. החלוץ שהגיע מסט. פולטן האוסטרית החליף את הסלובקי מיכאל סקברקה שבישל שני שערים.

גדי קינדה חזר לפנות בוקר להרכב של ספורטינג קנזס סיטי ובישל את השער השני בניצחון 1:3 על סיאטל סונדרס. קשר נבחרת ישראל שהתאושש מפציעה, הכין בדקה ה-42 במתפרצת לדניאל שאלוי והוחלף בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully