וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? קלופ: "מקווה שוואן דייק יוכל לשחק כמה דקות מול הרטה ברלין"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 18:32

עשרה חודשים אחרי שנפצע במדי ליברפול, הבלם המצוין עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק האימון ביום חמישי. יהיה כשיר לפתיחת הפרמיירליג?

תקציר: דורטמונד - אתלטיק בילבאו 2:0/ספורט1

אם לא תהיה תפנית מרעישה בעלילה, וירג'יל ואן דייק ייכלל בסגל ליברפול במשחק פתיחת העונה, בחוץ נגד נוריץ' במסגרת המחזור הראשון של הפרמיירליג (14.8). ואן דייק בן ה-30 קרע את הרצועה הצולבת בדרבי נגד אברטון באוקטובר האחרון והחמיץ את שארית העונה, כמו גם את יורו 2020, אולם בשורות המייטי רדס סירבו עד כה לאשר מתי נוכל לראות את ואן דייק שוב על כר הדשא, לאחר ששב לאימונים חלקיים בשבועות האחרונים.

היום (שני) זכינו לשמוע רמז ראשון מיורגן קלופ על חזרתו האפשרית של ואן דייק למגרשים, שלדבריו צפויה לקרות עוד השבוע: "אני מקווה, אני עדיין לא בטוח שזה יתאפשר, שוואן דייק יוכל לשחק כמה דקות ביום חמישי נגד הרטה", אמר המנג'ר לאתר הרשמי לקראת משחק ההכנה, "הוא נראה טוב באימונים ואולי אוכל לשלב אותו לכמה דקות, אבל לפני כן אצטרך לערוך מספר שיחות בנושא. הוא נראה מוכן, אבל אנחנו נצטרך לראות".

שחקנה של ליברפול וירג'יל ואן דייק. רויטרס
בליברפול בטוח התגעגעו אליו, גם בנבחרת הולנד. ואן דייק/רויטרס

לאחר המשחק הקרוב נגד הרטה, ליברפול עוד תפגוש ב-8.8 את אתלטיק בילבאו וזהו למעשה יהיה משחק ההכנה האחרון שלה לעונה, שישה ימים בלבד לפני פתיחת הפרמיירליג. במפגש מול הבאסקים, כך נראה, ההולנדי כבר עשוי לפתוח בהרכב - או לפחות לזכות בדקות משחק משמעותיות לאחר קרוב לשנה.

בנוסף לוואן דייק, בלם נוסף ששב לאימונים חלקיים בתקופה האחרונה הוא ג'ו גומז, מי שצוות לצד ההולנדי במרכז ההגנה בעונה שעברה וגם הוא נותח וסיים את העונה עוד בנובמבר, כשלושה שבועות לאחר פציעת ואן דייק. קלופ נשאל גם על הבלם האנגלי ואמר: "ג'ו מאוד קרוב לחזור. אין תחרות בינו לבין וירג'יל מי ישוב קודם, היו להם פציעות שונות, אבל גם הוא מאוד קרוב. לכולם כבר אין סבלנות לראותם שוב משחקים, אבל זה רק מעיד עד כמה כולם רוצים לראות אותם חוזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully