וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: קורטני פורטסון חתם לעונה הקרובה

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 18:01

הרכז (1.80 מ', 33) שכיכב בעונות האחרונות בליגה סינית, יוביל את הקו האחורי של הקבוצה מהשרון. זופי אבדיה: "כל קבוצה צעירה צריכה מנהיג"

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

בני הרצליה מתחזקת: הקבוצה מהשרון הודיעה היום (שני) על החתמתו של קורטני פורטסון (1.80, 33) לעונה הקרובה. הרכז האמריקאי כבר חתם בקבוצה ב-2010, אבל הגעתו נמנעה ברגע האחרון. פורטסון אמור להיות המנהיג של הקבוצה עם הצוות המקצועי החדש שמורכב מאורן אהרוני המאמן וזופי אבדיה המנהל המקצועי החדש.

קורטני פורטסון בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
המנהיג החדש של הרצליה. קורטני פורטסון/אתר רשמי, בני הרצליה

פורטסון שיחק בארבע העונות האחרונות בסין, כאשר שלוש הראשונות היו בג'ג'אינג ליונס איתה הגיעה לגמר בעונת 2017/18 עם ממוצעי דאבל-דאבל של 30.4 ו-11 אסיסטים לערב. לאחר שלוש עונות בליונס, הצטרף ב-2019/20 לסצ'ואן בה רשם 27.3 נקודות ו-7.2 אסיסטים עד לעצירת העונה בשל הקורונה. בעונה שעברה בשל הקורונה החליט לוותר על הצעות רבות שקיבל מסין ומאירופה כדי להישאר בארצות הברית עם משפחתו בציפייה ללידת בתם.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה אמר על השחקן: "כל קבוצה צעירה צריכה מנהיג, מישהו שיוביל בה את הדרך, חיפשנו מישהו כזה עם עדיפות לעמדת הרכז ואני שמח שמצאנו. פורטסון הוא שחקן קשוח מאוד עם יכולות פנטסטיות בשני צידי המגרש, שחקן עם ניסיון גדול גם ברמות שאנחנו שואפים להגיע אליהן, שהיה דומיננטי והצטיין בכל ליגה שבה שיחק. אני בטוח שבהנהגתו נראה קבוצה אטרקטיבית ולוחמת כמו שאני ואורן רוצים לראות השנה ומי שיגיע לראות אותנו השנה לא יתאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully