וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגן יוחננוב התפטר מתפקיד יו"ר מנהלת הליגה הלאומית

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 15:13

אחרי חמש שנים בתפקיד, ושנה לפני שהליגה חוזרת לניהול איגוד הכדורסל, הודיע היושב ראש על סיום דרכו: "מסיים בסיפוק וגאווה גדולה. הובלתי להישגים חסרי תקדים ולהצלחות רבות"

עוגן יוחננוב, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל, הודיע היום (שני) על התפטרותו אחרי חמש שנים בתפקיד. הודעתו של יוחננוב הייתה צפויה לאור העובדה כי הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל החליטה שהחל מהעונה הבאה, עונת 2022/23, תחזור הליגה הלאומית לניהול איגוד הכדורסל.

"בהובלתי, הליגה הלאומית לכדורסל הפכה לחממת גידול של שחקנים מצוינים והישגיים ששמה את התפתחות השחקן הישראלי, וענף הכדורסל במרכז", כתב יוחננוב בהודעה לעיתונות, "אל מול כל האתגרים והמשימות הרבות עמדתי איתן, נחוש להיאבק ולהביא את המנהלת להישגים והצלחות וזאת שמנגד כוחות גדולים, אינטרסים והרבה אגו. למרות כל אלה, השגתי את המטרות שלשמן נבחרתי; שינוי השיטה ל-2 קבוצות עולות לליגת העל ותקצוב ישיר לקבוצות המנהלת".

עוד כתב יוחננוב: "הישגים דרמטיים אלה, הם פרי עבודה מאומצת וניהול מאבק מתמשך של שנים. למרות הסקפטיות להצלחתם, אני גאה להיות חתום על צעדים אלה ואני בטוח שתרומתם לכדורסל הישראלי גדולה מנשוא ונראה זאת בעתיד. בדרך להשגת המטרות פעלתי תמיד על פי סולם הערכים שלי וברוח עקרונות הספורט והשווין כאשר לנגד עיני עמד השחקן הישראלי והצלחתו. אני מסיים את תפקידי בסיפוק וגאווה גדולה. בחמש שנים של התנדבות, יחד עם צוותי המנהלת והקבוצות, הובלתי להישגים חסרי תקדים ולהצלחות רבות".

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
סוף הדרך. עוגן יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

היו"ר סיכם: "אני מאחל לליגה הלאומית, למנהלת, לקבוצות ולאוהדים המשך הצלחה והתפתחות. הליגה היא הבית של השחקן הישראלי ויש לה תפקיד משמעותי בעיצוב הספורט בישראל וענף הכדורסל בפרט. מהיכרות עמוקה, אני בטוח שהישגים מרשימים עוד לפניכם. כעת, לאחר שהושגו מטרותיי העיקריות, אני ממשיך אל עבר המטרות והיעדים הבאים. תודה על תקופה מאתגרת ומשמעותית, תמיד אעמוד לרשותכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully