וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נפרדת מרוני דניאל: "איבדנו את אחד מאוהדינו המסורים ביותר"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 22:44

הפרשן הצבאי שהלך לעולמו בגיל 73 היה אוהד ותיק של האדומים. קלינגר: "תנחומינו הכנים למשפחת דניאל". המנכ"לית אודליה פרידמן: "ההודעה על לכתו נגעה בלבו של כל אוהד הפועל תל אביב"

הפועל תל אביב נפרדה היום (שני) מהעיתונאי רוני דניאל, שהלך לעולמו בגיל 73 והיה מוכר כאוהד ותיק של הקבוצה. "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין ראש וכואב את לכתו בטרם עת של אוהד הקבוצה, רוני דניאל זכרו לברכה, שהלך לעולמו בגיל 73", נכתב. "רוני דניאל היה אוהד מסור, שאהב להגיע למגרשים ולתמוך בקבוצה. בעבר הצהיר באחת מתכניות הרדיו שהנחה כי "תמיד כיף לי לדבר על הפועל תל אביב". רוני היה עיתונאי מוכשר ומוערך, צנוע ונעים הליכות".

המאמן ניר קלינגר אמר: "רגע לפני תום מחנה האימונים בפולין, הגיעה ההודעה המצערת על לכתו בטרם עת של אוהד הקבוצה, רוני דניאל. רוני היה אדם מוכשר ועיתונאי בחסד עליון. הפועל תל אביב איבדה את אחד מאוהדיה המסורים ביותר וזה מצער מאוד. בשם השחקנים והצוות המקצועי, תנחומינו הכנים למשפחת דניאל".

רוני דניאל. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
יהי זכרו ברוך. רוני דניאל/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן, הוסיפה: "ההודעה על לכתו של רוני דניאל זכרו לברכה, נגעה בלבו של כל אוהד הפועל תל אביב. רוני היה אחד מעמודי התווך של התקשורת בישראל ואוהד הפועל בכל רמ"ח איבריו. הוא יחסר לכולנו על מסך הטלוויזיה, תחנות הרדיו וכמובן, ביציעי בלומפילד והדרייב אין. בשם משפחת הפועל תל אביב והנהלת המועדון אנו שולחים חיבוק גדול למשפחת דניאל. יהי זכרו ברוך".

שחקני הפועל תל אביב, הצוות המקצועי ונציגי הנהלת המועדון במהלך סיור בחומת גטו ורשה, אומשלגפלץ. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקני הפועל תל אביב בפולין/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

ללא כל קשר לדברים, שחקני הפועל תל אביב, הצוות המקצועי ונציגי הנהלת המועדון ערכו היום (שני) סיור בחומת גטו ורשה, אומשלגפלץ, בונקר הלוחמים ברחוב מילא וכיכר גטו ורשה. את הסיור העביר אורי מייזלמן, מדריך מסעות לפולין במרכז ההדרכה "המעורר".

מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן: "מבחינתנו, הסיור בגטו ורשה מהווה חלק מהותי במחנה האימונים בפולין, סיור שכבר הפך למסורת במועדון. חשוב לשמר את זכרם של בני עמנו אשר נרצחו באכזריות ושיטתיות בלתי נתפסת. תודה לאורי על הסיור המרתק, שלא השאיר עין אחת יבשה למשמע הסיפורים הכואבים. לזכור - ולעולם לא לשכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully