וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קלאודיו בראגה הפורטוגלי ישמש כמנהל אקדמיית הנוער

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 13:48

"יש לי שאיפות גדולות ומוטיבציה רבה להמשיך את החזון", אמר בראגה (46), שעבד בעבר בין היתר באקדמיות של פיינורד ופ.ס.וו. יצחקי: "הניסיון שלו יועיל להמשך התהליך החשוב"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים/ספורט1

קלאודיו בראגה (46) הפורטוגלי, שעבד בעבר בין היתר באקדמיות של פיינורד ופ.ס.וו ושימש עד לא מזמן כמנהל הטכני של אל וואחדה, מונה למנהל המקצועי של אקדמיית הנוער במכבי תל אביב. "אני שמח להצטרף למועדון הטוב והגדול ביותר בישראל, מועדון עם היסטוריה כה עשירה", אמר. "יש לי שאיפות גדולות ומוטיבציה רבה להמשיך את החזון של האקדמיה - לעזור לטפח ולפתח את הכישרונות הצעירים שלנו כל הדרך אל הקבוצה הבוגרת. אני מצפה להתחיל בתפקידי החדש ומרגיש כבר תחושת גאווה להשתייך למשפחת מכבי".

ברק יצחקי, מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי תל הוסיף: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של קלאודיו למכבי כמנהל הספורטיבי של אקדמיית הנוער. קלאודיו היה אחראי על קידום שחקנים במחלקות הנוער הגדולות באירופה בעשור האחרון. מחלקת הנוער של מכבי שואפת להמשיך וליצר את הדור הבא של המועדון והכדורגל הישראלי. אנחנו בטוחים שהניסיון של קלאודיו בניהול אקדמיות ובאימון בהולנד ובפורטוגל יועילו להמשיך בתהליך החשוב של פיתוח וקידום שחקנים וצוותים מקצועיים באקדמיה של מכבי".

המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער של מכבי תל אביב קלאודיו בראגה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רקורד מרשים. בראגה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

החתמתו של בראגה לתפקיד המנהל המקצועי של האקדמיה מגיעה בעיקר בשל מעברו של פטריק ואן לוון לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת. ואן לוון יעסוק כעת רק בקבוצת הבוגרים ולא תהיה לו נגיעה כלל לניהול המקצועי של מחלקת הנוער. ואן לוון היה כמובן בין הממליצים על צירופו של הפורטוגלי אותו הוא מכיר מעבודתו במועדונים ההולנדים.

הבאתו של בראגה, איש מקצוע עם המון שנות נסיון במועדוני כדורגל באירופה, מעידה שוב על החשיבות אותה מייחס הבעלים מיטש גולדהאר, להצלחת האקדמיה והצמחתם של שחקני בית שיוכלו לעבור בשנים הקרובות, אל סגל הבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully