וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צמד לביברס נאתכו בפרטיזן, הפסדים לליאור רפאלוב ויונס מלדה בבלגיה

צפו בשערים: קפטן הנבחרת כיכב ב-0:2 על וויבודינה בליגה הסרבית (הוחלף בדקה ה-62). רפאלוב שיחק 27 דקות ב- 3:1 של אנדרלכט מול העולה החדשה סן ז'ילואה. 65 דקות למלדה בהפסד גנט

תקציר: ליאל עבדה כובש עבור סלטיק מול מיטיולנד, ניר ביטון מורחק ועבדה מוחלף/ספורט1

ביברס נאתכו רשם הערב (ראשון) משחק מצוין במדי פרטיזן בלגרד והוביל אותה לניצחון 0:2 על וויבודינה במסגרת המחזור השני בליגה הסרבית עם צמד אישי מצוין. הקשר הישראלי הפציץ מקצה הרחבה עם בעיטה נהדרת מהאוויר כבר בדקה הרביעית והשלים צמד בדקה ה-58 כשתוך הרחבה סיים בנגיעה עם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה. ארבע דקות לאחר מכן נאתכו הוחלף.

ליאור רפאלוב ערך את הבכורה הרשמית שלו במדי אנדרלכט ולא הצליח למנוע הפסד ביתי מפתיע 3:1 לעולה החדשה סן ז'ילואה במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית. הקשר הישראלי הוותיק נכנס בדקה ה-63, רגע אחרי שדניז אונדאב הגרמני השלים צמד והעלה את האורחת ליתרון שגדל בדקה ה-73. לא הפתיחה לה קיוותה הקבוצה של וינסנט קומפני.

גם יונס מלדה הפסיד עם גנט בליגה הבלגית, 2:1 מול סט. טרוידן. הקשר שכבש באירופה בשבוע שעבר, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-65.

צפו בשער הראשון של נאתכו

צפו בגול השני של נאתכו

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. BSR Agency, GettyImages
לא הביא למפנה. ליאור רפאלוב/GettyImages, BSR Agency

* תאי בריבו רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה האוסטרית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-82 של המשחק הביתי בו וולפסברגר ספגה 1:1 בדקה האחרונה מהעולה החדשה אוסטריה קלגנפורט. אליאל פרץ נכנס בדקה ה-65.

* יהב גורפינקל ערך הופעת בכורה בליגה השבדית עם שש דקות בהפסדה של נורשפינג 2:1 בחוץ מול האמרבי. המגן הישראלי נכנס בדקה ה-84, מיד לאחר שהמארחת השלימה מהפך.

* מאוויס צ'יבוטה פתח בהרכב של לודוגורץ והוחלף בדקה ה-70 בניצחון החוץ 1:3 על לוקומוטיב פלובדיב במחזור הפתיחה בליגה הבולגרית. האלופה נערכת לגומלין מול מורה במוקדמות ליגת האלופות, אחרי 0:0 במשחק הראשון בסלובניה.

* אופיר מרציאנו עמד בשערה של פיינורד במחצית השנייה של משחק ההכנה מול פאוק סלוניקי, בו הפסידו ההולנדים 2:1. שוער נבחרת ישראל ספג בדקה ה-52 את השער המכריע, כשכדור רוחב חלש עבר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully