וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג: "גם בעוד 30 או 40 שנה יזכרו את ההישג הזה"

המאמן הישראלי של נבחרת צ'כיה התייחס לפתיחה המוצלחת בטוקיו וסיפר בתכנית הספורט של 103FM על לחיצת היד עם המאמן האיראני

אחרי שנבחרת צ'כיה, בהדרכתו של ננו גינזבורג, גברה 78:84 על איראן במשחקה הראשון בטורניר הכדורסל של טוקיו 2020, המאמן הישראלי התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר למשחק ההיסטורי של נבחרתו ולמפגש עם מאמן מאיראן. "באתי לפני המשחק ולחצתי לו את היד, זה היה נחמד מאוד", סיפר גינזבורג. "אחרי המשחק דיברנו והכול היה בסדר גמור".

על ההעפלה ההיסטורית של צ'כיה לאולימפיאדה: "עשינו טורניר מוקדמות גדול. בצ'כיה זה אחרי 40 שנה שסופסוף הגיעו לאולימפיאדה. זה הישג גדול. הכדורסל נהיה מאוד פופולרי בצ'כיה בשנים האחרונות. לא יודע עוד כמה שנים נהיה באוויר, אבל עוד 20, 30 או 40 שנה יזכרו את ההישג הזה".

על ההפסד של נבחרת ארה"ב לצרפת: "האמריקאים תמיד יוצאים פראיירים. עדיין, זה לא אומר שהם יפרקו אותנו 40 הפרש. אני כל הזמן אומר שבארה"ב ובאירופה משחקים כדורסל אחר. לצרפתים יש שחקני NBA חכמים".

על ההכנות למשחק נגד צרפת: "אני אביא קצת עזרות, אני אביא קצת דאבל טים. להבדיל מהאמריקאים, הם יודעים יותר להניע את הכדור, אבל אנחנו ננסה לעשות דברים. בסופו של דבר, ברור שאני לא יכול להפקיר אותם לבד אחד על אחד מול הצרפתים, עם הגדולים שלהם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully