וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הכדורגל למקומות עבודה נפתחה

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 14:29

פיקסלוט, חברת הספורט-טק הגדולה בישראל, מצטרפת לליגת הכדורגל אולמות למקומות עבודה של Social Goal. החברות מתחרות וההכנסות נתרמות לעמותות בישראל

פיקסלוט, חברת הספורט-טק הגדולה בישראל המתמחה בשידור אוטומטי של משחקים ויצירת דאטה בעזרת בינה מלאכותית, מצטרפת זו השנה השנייה לליגת הכדורגל אולמות למקומות עבודה של ארגון Social Goal. הארגון מנהל ליגות ספורט למקומות עבודה ברחבי אירופה ואסיה, במטרה לתרום בחזרה לקהילה באמצעות העברת ההכנסות מהליגה לעמותות הפועלות בערים בהן מתקיימת הליגה. בין הערים בהן פועל הארגון נמצאות תל אביב, שוויץ, לוקסמבורג ועוד. בליגה השנה מתחרות על הגביע פיקסלוט, איזי, EY, פוטבולר, גלואט, Yotpo.

נבחרת פיקסלוט. יחצ,
הנבחרת של פיקסלוט/יחצ

"בפיקסלוט אנחנו מאמינים בקידום דמוקרטיזציה של הספורט ופועלים כך גם בתוך החברה עם נבחרות ספורט מגוונות", מציין אהוד אבלגון, ראש צוות ניהול פרויקטים בפיקסלוט ומאמן הנבחרת. אהוד מגיע מעולמות הכדורגל, בעבר הקים את מחלקת ניתוח ביצועים במכבי חיפה וכן כנער שיחק בהפועל כפר סבא במשך שנים. בנוסף, פיקסלוט מצלמת את המשחקים עם מערכות צילום והפקה אוטומטיות של החברה ולא פעם משתמשת במשחקים לביצוע בדיקות של גרסאות חדשות. בעונת 2020 שעברה החברה הפסידה ברבע הגמר מול אמזון והשנה הנבחרת שואפת להגיע לגמר ולקטוף את התואר. כעת היא מדורגת שניה בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully