וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: שער בכורה לממפיס בברצלונה, חכימי כבש בניצחון פריז סן ז'רמן

ההולנדי קינח בפנדל את ה-1:3 על ג'ירונה, דקות בכורה לגריזמן ודה יונג. שחקן הרכש של הצרפתים סידר להם 0:1 על אורליאן. 2:2 לבאיירן מול אייאקס. הפועל ירושלים ניצחה במחנה האימון בפולין

תקציר: באיירן מינכן - אייאקס 2:2/ספורט1

ברחבי אירופה נערכו הערב (שבת) מספר רב של משחקני הכנה לקראת עונת 2021/22. ברצלונה ערכה משחק הכנה שני וניצחה 1:3 את ג'ירונה. ג'רארד פיקה (פנדל) וריי מאנאיי כבשו במחצית הראשונה. ממפיס דפאי שחקן החיזוק מליון שהחליף את מאנאיי, קינח בפנדל משלו בדקה ה-85. אנטואן גריזמן ופרנקי דה יונג נכנסו כמחליפים וקיבלו דקות ראשונות בהכנה לקראת העונה הקרובה.

פריז סן ז'רמן שבנתה סגל נוצץ במיוחד הקיץ שיחקה ללא הכוכבים מול אורליאן וניצחה 0:1. מי שכן שיחק היה אחד המוחתמים אשרף חכימי שגם כבש את שער הניצחון. צ'אבי סימונס, ילד הפלא שגדל בברצלונה, פתח בהרכב ושיחק מחצית שלמה. ניימאר, אמבפה ודי מריה מותשים לא נכללו בסגל.

שחקן ברצלונה ממפיס דפאי. Eric Alonso, GettyImages
נכנס לעניינים. ממפיס דפאי/GettyImages, Eric Alonso

אלופת גרמניה באיירן מינכן נפרדה ב-2:2 מאייאקס, והיא עדיין ללא ניצחון בקדם העונה. זקריה לביאד כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-10, אריק-מקסים שופו-מוטינג השווה חמש דקות לפני הירידה להפסקה. טאנגי קואסי הצרפתי קבע מהפך לזכות המארחת, אך ויקטור ינסן הדני השווה עבור הקבוצה מאמסטרדם.

בורוסיה דורטמונד לא הצליחה גם היא לנצח בביתה, והפסידה 2:0 לאתלטיק בילבאו. ראול גרסיה שנכנס בדקה ה-50, דייק מהנקודה הלבנה דקה אחת לאחר מכן, והעלה את הבאסקים ליתרון. שבע דקות לאחר מכן דניאל ויויאן הכפיל את יתרונה של האורחת, שיצאה עם הניצחון. תקרית משעשעת נרשמה, כשחלוץ דורטומנד ארלינג הולאנד חתם לאוהד על החוצה - במהלך המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בהפסד דורטמונד

תקציר: דורטמונד - אתלטיק בילבאו 2:0/ספורט1
שחקן באיירן מינכן טאנגי קואסי. Alexandra Beier, GettyImages
שער ראשון במדים האדומים. קואסי/GettyImages, Alexandra Beier

מנצ'סטר יונייטד ערכה משחק הכנה שני וסיימה אותו עם הפסד 4:2 בחוץ לק.פ.ר מליגת המשנה. השדים האדומים עלו בהרכב חסר מאוד, כשגם המחליפים שנכנסו לא נמנים על הסגל הבכיר של המועדון. ג'סי לינגארד, שחזר מחצי עונת השאלה טובה מאוד בווסטהאם, כבש ראשון לזכות האורחת כבר בדקה ה-3, אך צ'ארלי אוסטין השווה עבור הלונדונים עבור ארבע דקות. במחצית השנייה הפתיעה הקבוצה מליגת המשנה עם בליץ של שלושה שערים בין הדקות 53 ל-59 וסגרה את המשחק כששער מצמק של אנתוני אלנגה לא עזר לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר.

גם הפועל ירושלים ערכה משחק אימון הערב במחנה האימון שהיא עורכת בפולין, וניצחה 0:1 את אריס לימאסול הקפריסאית. בן מיזן כבש את השער היחיד במשחק לאחר שהשתלט על כדור עומק וכבש לבדו מול שוער היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully