וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון מעוניינת בגל מקל ופנתה לדריל מונרו

24.7.2021 / 18:50

העולה החדשה לליגת העל מכוונת גבוה: הרכז בן ה-33 עדיין לא ויתר סופית על האופציה האירופית, אך במועדון מקווים לצרפו. האמריקאי של ראשון לציון (35, 2.02) עשוי להיות שחקן הזר הראשון שחותם

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

הפועל גליל עליון, העולה החדשה לליגת העל ששבה אחרי 13 שנים, רוצה להעביר הילוך בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה. אחרי המינוי של יונתן אלון למנהל ספורטיבי של המועדון שיעזור גם לקבוצה הבוגרת, פנו בגליל לשחקן מכבי ראשון לציון בשנים האחרונות, דריל מונרו. מלבד שחקן הפנים בן ה-35, רוצים בקבוצה לצרף גם ישראלי בכיר, כשהשחקן שבמועדון לוחצים עליו להגיע הוא גל מקל. אלא שבשלב הזה הגארד מעדיף לבחון שוב הצעות מאירופה.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. ShutterStock
מעדיף לבחון הצעות מאירופה. גל מקל/ShutterStock

מונרו (35, 2.02) הגיע לראשון לציון בקיץ 2015 והוביל את הקבוצה בעונתו הראשונה לזכייה היסטורית באליפות. הוא שב למועדון לקראת סוף עונת 2019/20, הוביל אותה לגמר הפיינל פור, ושיחק עמה בגמר גם בעונה לאחר מכן. העונה הכתומים לא הצליחו יתר על המידה ומונרו סיים עם 12.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע.

מקל (33, 1.92) שיחק בשנים האחרונות באירופה מאז החוויה הפחות מוצלחת שלו במכבי תל אביב. בעונה האחרונה שיחק במלאגה, אך בעקבות פציעה וסיבוך של קורונה מיעט לשחק. לפני כן שיחק ברג'יו אמיליה, זניט סנט פטרסבורג וגראן קנאריה. בישראל, מלבד שתי קדנציות במכבי תל אביב, שיחק גם במכבי חיפה והפועל גלבוע/גליל, עם שתיהן זכה אליפות. הקריירה של מקל כוללת גם עונה אחת בדאלאס מבריקס, מספר משחקים עם ניו אורלינס, ועונות עם בנטון טרוויזו, ניז'ני נובגורוד והכוכב האדום בלגרד.

בסגל של ברק פלג חתומים נכון לעכשיו ארבעה שחקנים ישראלים שימשיכו עם הקבוצה מהליגה הלאומית - הקפטן אלון ספיר, הגארד עומר טל, הסנטר המבטיח גבי צ'צ'אשוילי והפורוורד אייזיאה אייזנדורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully