וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונר חדש: אור דסה חתם לשלוש שנים בארוקה הפורטוגלית

הקשר בן ה-22, שירד ליגה עם הפועל כפר סבא בעונה שעברה כמושאל מהפועל רעננה, הצטרף לעולה החדשה לליגה הבכירה בפורטוגל

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - גלאטסראיי 1:5, שלושער לערן זהבי/ספורט1

לכדורגל ישראלי התווסף הערב (שבת) ליגיונר חדש בפורטוגל. אור דסה חתם לשלוש שנים בשורות העולה החדשה לליגה הבכירה במדינה - ארוקה. אחרי הדיווחים במהלך היום, שחקן הכנף בן ה-22 חתם רשמית עד 2024 והוצג בחשבון הטוויטר של הקבוצה, שם רמזו מוקדם יותר על הגעתו.

"אני תמיד שואף לאתגר את עצמי ברמות הכי גבוהות", אמר דסה לאחר החתימה. "כשהכרתי את הפרויקט, את המועדון ואת השאיפות שלו, מיד ידעתי איפה אני רוצה לשחק. אני רוצה להתפתח ולהשתפר כאדם וכשחקן כדי לעזר לקבוצה. זו תהיה העונה הראשונה שלי מחוץ לישראל, כך שאעבוד קשה כדי להתאקלם מהר ככל האפשר ולהשפיע לטובה".

דסה, שחזר הקיץ להפועל רעננה משנת השאלה להפועל כפר סבא, ירד ליגה עם הירוקים מהשרון בתום עונה שבה ערך 28 הופעות וכבש שני שערים. בפורטוגל הגדירו את החתימה כ"הימור על שחקן אלמוני לחלוטין, שכנראה התפתה מהאפשרות לשחק בליגה פופולרית יותר ביחס לישראלית".

אחיו הצעיר של מגן נבחרת ישראל אלי דסה, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, לא קיבל הזדמנות ממשית בשורות מחזיקת הגביע ובינואר 2018 נשלח להשאלה בהפועל רעננה. לאחר שנה חזר לצהובים, מיעט לשחק ויולי 2019 נרכש על ידי אותה רעננה, שכאמור, השאילה אותו בעונה החולפת לכפר סבא. עכשיו גם הוא ליגיונר, כמו אחיו שמשחק בוויטסה ההולנדית.

  • עוד באותו נושא:
  • אור דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully