וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארון רוג'רס עשוי להודיע ביום רביעי על פרישה מפוטבול

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 9:51

על פי ספורטס אילוסטרייטד, מתחזקת ההערכה כי הקוורטרבק יודיע ביום רביעי, לפני פתיחת האימונים של גרין ביי פאקרס, כי הוא פורש. רוג'רס כבר הודיע לפני כן כי יחרים את אימוני הקבוצה

האם ארון רוג'רס, מגדולי הקוורטרבקים בהיסטוריה של ה-NFL, בדרך לפרישה? על פי ספורטס אילוסטרייטד, רוג'רס צפוי להודיע על כך שלא ימשיך לשחק פוטבול ביום רביעי, לפני פתיחת האימונים של קבוצתו גרין ביי פאקרס.

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Morry Gash, AP
לא נראה אותו יותר ב-NFL? רוג'רס/AP, Morry Gash

הספקולציה הזאת לא מתבססת על דברים שאמר רוג'רס עצמו או שנאמרו בסביבתו, אלא על הניתוחים שיוצאים מלאס וגאס. ה"ספורטס בוקס" הוציאו את גרין ביי מרשימת המועמדות לסופרבול וכרגע, למעשה, הפאקרס לא מופיעים ברשימה בכלל יחד עם 31 הקבוצות האחרות ב-NFL.

האם באמת רוג'רס יפרוש? האינדיקציות מעידות על כך שכן. הקוורטרבק הודיע שיחרים את אימוני הפאקרס, כשבין הצדדים שורר נתק מאז תום העונה החולפת, לאחר שהקבוצה בחרה קוורטרבק בסיבוב הראשון בדראפט 2020. הפאקרס טענו כי הציעו לשחקן חוזה חדש, אך הוא סירב. אם לא יופיע לאימונים הוא ייקנס ב-2 מיליון דולר וגם יפסיד מענק של 7 מיליון דולר שניתן לו במרץ, יחד עם שכר לעונה הקרובה. עם זאת, הוא זכה גם למענק נוסף של 11.5 מיליון דולר, אותו, על פי הדיווחים, לא יוכלו, או ירצו, הפאקרס לדרוש חזרה. הוא יוכל לשוב מפרישה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully