וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יידון סאנצ'ו: "האהבה שלי לדורטמונד היא משהו שלא אמצא לעולם"

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 18:44

הקיצוני בן ה-21, שעבר למנצ'סטר יונייטד, נפרד מקבוצתו לשעבר: "אתגעגע מאוד, אני אוהב ומקווה שתבינו את ההחלטה שלי"

תקציר בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 1:3/ספורט1

הקיצוני האנגלי ג'יידון סאנצ'ו נפרד היום (שישי) מבורוסיה דורטמונד בפוסט שכתב באינסטגרם. סאנצ'ו בן ה-21, ששיחק בארבע השנים האחרונות אצל הצהובים-שחורים, עבר רשמית וסופית למנצ'סטר יונייטד מוקדם יותר תמורת 85 מיליון יורו ו-10 נוספים בדמות בונוסים ותוספות שונות.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
"הגשמתם לי חלום". סאנצ'ו/רויטרס

"תודה לכם", פתח סאנצ'ו, "זה מסר קשה מבחינתי. קודם כל אני רוצה להודות לבורוסיה דורטמונד על כל מה שהיא עשתה עבורי. לקחו שם את הסיכון עם ילד בן 17 בלי שום ניסיון בקבוצה בוגרת והאמינו בי. האהבה שיש בי למועדון האיקוני הזה היא משהו שלעולם לא אמצא משהו שיתשווה אליו. מהרגע הראשון בו צעדתי אל תוך האצטדיון הרגשתי בבית וידעתי שעשיתי את ההחלטה הנכונה. קיבלנו אותי בזרועות פתוחות. לעבור לגרמניה לא היה רק עניין של כדורגל, אלא הייתי צריך לאמץ סגנון חיים ותרבות שונים.

"לעזוב את בריטניה כשהייתי בן 17 בלבד נראה כמו סיכון גדול לחלק מהאנשים כיוון שלא רק עברתי לשחק מחוץ למדינה שלי, אלא גם עזבתי את המשפחה והבית. תמיד רציתי להראות את הכישרון שלי בבמה הבינלאומית ודורטמונד נתנה לי את ההזדמנות לעשות את זה. על כך אהיה אסיר תודה לעולם. לכל הצוות המדהים, למאמנים ולכל מי שמעורב במועדון: אני רוצה להגיד תודה ענקית על כך שדאגתם לי במהלך הזמן שלי במועדון, אתגעגע אליכם מאוד. זכיתי בגדול לחלוק את הדשא עם כל שחקן שהיה בדורטמונד. למדתי המון מכל השחקנים הכישרוניים האלה. תודה לכולם על שעזרו לי להשתפר כשחקן ולהבין את המשחק ברמה הגבוהה.

"למועדון, הגשמתם את חלומו של ילד צעיר. עשיתם אותי מי שאני. הצלחתי לצבור ניסיון מהר מאוד בגיל צעיר וגם הצלחתי לקבוע שיאים שונים וציוני דרך. המועדון הזה נתן לי הזדמנות לשחק בליגת האלופות, חלומו של כל ילד. המועדון הזה נתן לי לגיטימציה ושם כדי לקבל זימון לנבחרת אנגליה. אני חייב המון למועדון המדהים הזה. דורטמונד תמיד תהיה חלק ממני ותמיד אתגעגע, אוהב ואהיה אסיר תודה כלפי המועדון, הקבוצה ובמיוחד האוהדים שתמכו בי בזמנים הטובים והקשים. אני מקווה שתכבדו את ההחלטה שלי. החלק היפה ביותר בידידות היא להבין ולהיות מובן. תודה רבה (בגרמנית) BVB".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully