וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון הודה: "לא נראינו כפי שתכננו. לא מרוצה מההופעה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 0:37

מאמן מכבי תל אביב אחרי התיקו נגד סוטייסקה: "לא שיחקנו בקצב מספיק מהיר". המונטנגרים מאוכזבים: "הגיע לנו לכבוש ולנצח"

תקציר: סוטייסקה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

"לא נראינו כמו שתכננו, אני לא מרוצה", סיכם הערב (חמישי) פטריק ואן לוון את ה-0:0 המאכזב של מכבי תל אביב נגד סוטייסקה בצורה תמציתית. הצהובים היו רחוקים מלהרשים במשחק במוקדמות הקונפרנס ליג, אבל לשמחתם יוכלו לתקן את הרושם בשבוע הבא בבלומפילד. עדן קארצב ייעדר כמובן, אחרי שהערב הוא הורחק בדקה ה-55.

"התחלנו את המשחק עם קצב איטי מדי", אמר ואן לוון, "לא נראינו כמו שתכננו להיראות, עם אגרסיביות וקצב מהיר. השופט הוציא בקלות כרטיסים צהובים לשחקנים שלנו וזה התבטא בצהוב השני לעדן קארצב. היינו צריכים לעשות שינויים בשיטה ולעשות חילופים שעבדו טוב. עם 10 שחקנים נראינו יותר אגרסיביים מאשר עם 11. זה משהו שנצטרך לשפר למשחק הבא. אני לא מרוצה מההופעה הכללית, היינו צריכים לשחק בקצב מהיר יותר וזה משהו שנצטרך לתקן ולהביא למשחק הבא".

המאמן התייחס גם להופעה של השוער דניאל פרץ ולבכורה הרשמית של אוסאמה חלאיילה: "שניהם עשו עבודה טובה. דניאל נתן הופעה טובה בפעם הראשונה במשחק בינלאומי, אוסאמה הראה למה הוא פה. הוא שיחק עם הרבה התלהבות ורעב, כדי לעשות פעולות ולהיות חשוב לקבוצה".

דן גלזר שנכנס כמחליף: "אנחנו לא מרוצים - לא מההופעה ולא מהתוצאה, אבל צריך לזכור שההכרעה עוברת לבלומפילד ואני בטוח שיחד עם הדחיפה של הקהל נעשה את העבודה ונעבור אותם. כמובן שהאדום שיבש את התוכניות אבל זה חלק מהמשחק. אני לא רוצה לדבר על השופטים. גם ב-10 שחקנים הגענו למצבים והצגנו משחק לחימה מעולה".

הקשר הוסיף: "הראינו שאנחנו קבוצה קשה, גם ב-10 שחקנים הראינו רוח לחימה, לא התפשרנו באף מאבק ואני בטוח שממשחק למשחק האיכות תשתפר ונציג כדורגל יותר טוב. אנחנו מודעים לזה שהיום לא שיחקנו טוב וככה מכבי לא צריכה להיראות".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מחמאות לפרץ וחלאיילה. ואן לוון/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

במונטנגרו דיברו ערב המשחק על החשש מתבוסה, אבל אחרי שריקת הסיום חשו החמצה. בתקשורת המקומית נכתב: "סוטייסקה האמיצה לא הצליחה להפיל את מכבי. המשחק הסתיים בתוצאה ששחקני הקבוצה היו קונים לפני שריקת הפתיחה, אבל בסופו של דבר סוטייסקה פספסה הזדמנות להרוס את קבוצת הדגל של ישראל ולצאת לגומלין עם יתרון".

המאמן מילייה סאבוביץ' אמר: "אני חושב שהגיע לנו לכבוש ולנצח. הגענו לכמה מצבים ולצערי לא היה לנו מספיק מזל. בשבוע הבא נשחק מול 20 אלף צופים וזה יהיה מבחן וגם חוויה נהדרת. אנחנו צריכים ליהנות מההזדמנות לשחק נגד קבוצות איכותיות, אבל בד בבד גם לנסות להתמודד איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully