וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "גאה בשחקנים שלי על ההקרבה, באשדוד נשחק אחרת"

22.7.2021 / 21:39

מאמן מ.ס. אשדוד נשמע מרוצה אחרי ה-0:0 מול קרבאח: "שתי הקבוצות יבואו כדי לנצח בגומלין". ג'רפי: "השד לא נורא"

תקציר: קרבאח - מ.ס. אשדוד 0:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד סיימה הערב (חמישי) ב-0:0 מול קרבאח במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. בחמישי הבא היא תגיע הביתה לי"א כשניצחון יעלה אותה אל השלב הבא. מי שלא ישחק בגומלין הוא בלם האזרים מקסים מדבדב, שספג כרטיס אדום היום.

אם אשדוד תעבור את קרבאח, היא תשחק בסיבוב המוקדמות השלישי מול א.א.ל לימסול את ולאזניה האלבנית, כאשר הקפריסאים ניצחו הערב 0:1 משער של אקס אשדוד סטפן שצ'פוביץ' בדקה ה-45.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד במסיבת עיתונאים. לירון מולדובן
מרוצה מהתוצאה. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "אנחנו מכירים את קרבאח כי היא שיחקה לא מזמן מול מכבי תל אביב וגם אחר כך ראינו אותה. יש לה שחקנים איכותיים. שום דבר לא מפתיע אותי. אני גאה מאוד בשחקנים שלי על ההקרבה והרצון. הם עבדו קשה בהגנה, עשינו את העבודה ונשחק בצורה שונה בגומלין. הכול יוכרע באשדוד. אנחנו יודעים את שהיריבה איכותית והיא תנסה לנצל את זה בגומלין. לא יהיה קל. בגומלין שתי הקבוצות ישחקו בצורה התקפית כי הן צריכות לנצח. אחרי ההרחקה ניסינו לשחק התקפי יותר, לעשות משהו. אני מרוצה מהקבוצה, חזרנו לאירופה אחרי 14 שנה ואני מקווה שנצליח".

התקשורת המקומית טענה שבן שמעון לא לחץ את ידו של מאמן היריבה גורבאן גורבאנוב והמאמן האשדודי טען: "אני מכיר את קריירת המשחק שלו ואת קריירת האימון שלו. הלכתי אל חדר ההלבשה ולא ראיתי שגורבאן הלך לכיווני. אפגוש אותו אחרי מסיבת העיתונאים. אני אסיר תודה על האירוח".

שוער אשדוד יואב ג'רפי, שסיפק תוצאה טובה, אמר: "עשינו תוצאה טובה, זה משחק ראשון אחרי הרבה שנים. היה משחק חוץ קשה מאוד, הדשא הקשה עלינו לפתח את המשחק שלנו. זו תוצאה טובה והעברנו את ההכרעה הביתה. אנחנו בתחילת העונה, השחקנים עדיין לא בשיא הכושר. אבל עברנו את המשוכה הראשונה עם תוצאה טובה. ברור שאנחנו מאמינים. ראינו שהשד לא נורא, היא קבוצה טובה ואיכותית, אבל אנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully