וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 בחוץ את ארדה קרדז'אלי במוקדמות הקונפרנס ליג

הקבוצה של רוני לוי עם פתיחה מצוינת לקמפיין האירופי: מריאנו בראיירו נגח את הראשון (52), דור מיכה כבש שער בכורה מהאוויר (78)

תקציר: ארדה קרדז'אלי - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה להרשים בפתיחת העונה, כאשר גברה הערב (חחמישי) 0:2 בחוץ על ארדה קרדז'אלי הבולגרית. האורחת התקשתה מאוד להגיע למצבים במהלך המחצית הראשונה, כשמנגד, גם הבולגרים הציגו משחק חלש. למעט החמצה אחת גדולה של אקולטסה מול שוער היריבה (37), לא הצליחה הקבוצה של רוני לוי להעמיד בסכנה את היריבה במהלך המחצית הראשונה.

השינוי מבחינת באר שבע הגיע בפתיחת המחצית השנייה, כאשר כדור קרן מוצלח של רמזי ספורי מצא את הראש של מריאנו באריירו, שנגח את הראשון לזכות חבריו, וכבש משחק שני ברציפות. הבולגרים תקפו יותר החל מהרגע שספגו, ושחקני ההגנה של באר שבע פישלו לא אחת כשהכשילו את שחקני המארחת על סף הרחבה. למזלם של השחקנים של רוני לוי, הם לא שילמו את המחיר.

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע מול ארדה. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
ניצחון מבטיח לבאר שבע לפני הגומלין. שכטר/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

דור מיכה נכנס כמחליף בדקה ה-74, ובדקה ה-77 כבש חגג שער בכורה: עבודת הכנה נהדרת של יוג'ין אנסה בצד שמאל של הרחבה, הסתיימה בהגבהה, אליה הגיע מיכה שבבעיטת יעף נהדרת כבש את השני של באר שבע, ואת הראשון שלו בקבוצה הדרומית. דוידה פטרוצ'י נכנס להופעת בכורה, והקבוצה של רוני לוי תגיע לגומלין עם יתרון משמעותי.

אם הפועל באר שבע תעבור את הבולגרים, היריבה הבאה תהיה ככל הנראה שלונסק ורוצלאב, שניצחה 2:4 בארמניה את אררט ירבאן וסידרה לעצמה יתרון מבטיח לקראת הגומלין בפולין. אקס בית"ר דיוגו ורדאסקה נותר על הספסל שלה ולא שותף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
כבש משחק שני ברציפות. באריירו/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

הרכבים

ארדה קרדז'אלי: איבן קראדז'וב, מילן ילב, פלאמן קרומוב, מילן סטוייב, דיאן לוזב, אמיל מרטינוב, לחזאר קוטב, קרום סטויאנוב, איבן קוקונוב, טוניסלב יורדנוב, ספאס דלב.

הפועל באר שבע: אריאל הרוש, דוד קלטינס, מיגל ויטור, איתן טיבי, איאד אבו עביד, רועי גורדנה (דוידה פטרוצ'י, 81), רמזי ספורי (דור מיכה, 74), מריאנו באריירו, אלטון אקולטסה (תומר יוספי, 65), יוג'ין אנסה (רותם חתואל, 81), איתי שכטר (שגיב יחזקאל, 65).

מהלך המשחק

  • דקה 21: כדור גובה שהעלה רמזי ספורי לרחבה, מצא את ראשו של מיגל ויטור - שכבש - אך השער נפסל בשל נבדל.
  • דקה 24: נגיחה של מריאנו באריירו נקלטה בקושי על ידי שוער ארדה.
  • דקה 37: אקולטסה קיבל כדור גדול מאיתי שכטר ועמד לבדו מול שוער המארחת, אך התבלבל ברגע האחרון ונבלם על ידי השוער.
  • דקה 52: גול! הפועל באר שבע עולה ל-0:1: כדור קרן של רמזי ספורי מצא את ראשו של מריאנו באריירו, שנגח פנימה את הראשון של האורחת.
  • דקה 78: גול! הפועל באר שבע עולה ל-0:2: עבודת הכנה נפלאה של יוג'ין אנסה באגף שמאל סייעה לו למצוא את דור מיכה, שהגיע מאחור ובעט מהאוויר פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully