וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פותחת עונה: "במשחקים כאלו התוצאה היא זו שחשובה"

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 10:18

הצהובים יתארחו במוקדמות הקונפרנס ליג אצל סוטייסקה (21:30, ספורט4) וינסו להעביר את ההכרעה לבלומפילד. יונתן כהן יפתח לצד חוזז וגררו, התלבטות בין שחר פיבן לעדן קארצב

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב תפתח הערב (21:30, ספורט4) באופן רשמי את עונת 2021/22, כשתערוך את הופעת הבכורה שלה במוקדמות הקונפרנס ליג, עם משחק חוץ נגד סוטייסקה המונטנגרית. המשחק ייערך בפודגוריצה, באצטדיון קטן שמכיל כ-4,500 מקומות, אך בשל הגבלות הקורונה יהיו נוכחים בו רק כמה מאות צופים בלבד.

למרות שמדובר במשחק הרשמי הראשון של העונה, ינסו הצהובים לחזור עם ניצחון ולייצר לעצמם מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד. "במשחקים כאלה, בתחילת עונה, בעיקר במשחקי חוץ באירופה, התוצאה היא זו שחשובה", אמרו במועדון לקראת המשחק. הקבוצה קיימה אמש את האימון הטקטי המסכם ונראה שבהיעדרו של הקפטן שרן ייני, ההתלבטות היחידה של המאמן פטריק ואן לוון, היא בחוליית הקישור, כאשר שחר פיבן ועדן קארצב מתחרים על מקום לצידו של דן גלזר.

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עשוי לפתוח מול המונטנגרים. עדן קארצב/אריאל שלום

אגב, בסיום האימון דיברו השחקנים ביניהם על האיכות הירודה של המשטח באצטדיון וסיפרו כי המגרש מלא בבורות ורחוק מלהיות ראוי למשחק במסגרת אירופית. דניאל פרץ הצעיר יערוך הופעת בכורה בהרכב, במסגרת אירופית, בשל פציעתו של דניאל טננבאום שנשאר בארץ לטיפולים ואימונים אישיים, כאשר היווני אנדראס יאניוטיס שצפוי להיות מושאל העונה, ישמש הערב כשוער שני.

אנריק סבוריט, שהחלים מהנקע הקרסול והשלים השבוע אימונים מלאים, אמור לפתוח בחלק האחורי, יחד עם מתן בלטקסה ולואיס הרננדס שיפתחו כבלמים. בהתקפה אמורים לפתוח יונתן כהן ואדוארדו גררו, כאשר מתן חוזז אמור להשלים את השלישייה הקדמית.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, עדן קארצב (שחר פיבן), אבי ריקן, מתן חוזז, אדוארדו גררו, יונתן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully