וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עלי מוחמד הורחק ממשחק נוסף, סאן מנחם יחזור להרכב

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 9:07

אופ"א החמירה את עונשו של הקשר, שיחמיץ את שני המשחקים נגד טביליסי. גם דוניו ורמי גרשון צפויים לפתוח מול הגיאורגים (19:30, ספורט2)

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

עלי מוחמד קשרה של מכבי חיפה ייעדר גם ממשחק הגומלין נגד דינמו טבילסי בשבוע הבא. זאת לאחר שאופ"א החליטה להרחיקו ממשחק נוסף בעקבות הקטטה בסיום המשחק נגד קייראט. המשמעות היא שברק בכר יחסר בצמד המפגשים נגד הגיאורגים שניים מתוך קשרי מרכז המגרש שלו (נטע לביא פצוע).

שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד. מאור אלקסלסי
יחמיץ את טביליסי. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

ובינתיים, בחיפה השלימו את ההכנות למשחק הערב בטבילסי, כאשר לפי התרגולים דוניו זוכה לעדיפות בחוד וצפוי לפתוח. כמו כן, סאן מנחם יחזור להרכב בעוד שרמי גרשון יקבל את הקרדיט במרכז ההגנה. "אחרי ההדחה מול קייראט אנחנו חייבים להתאושש ולעבור את טביליסי", אמר גורם במועדון, "בשלב הזה של העונה שום התמודדות היא לא קלה אבל אנחנו מאמינים שנעבור".

עוד בוואלה!

ברק בכר: "רוצים להחזיר את מכבי חיפה לימים היפים של אירופה"

לכתבה המלאה
רנה לימה שחקן מכבי חיפה מול תייר טאזמטה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
פותח את הלב. רנה לימה/ברני ארדוב

רנה לימה אולי לא זכור לרבים, אבל לפני 13 שנה הוא הגיע לישראל בתור הבטחה הגדולה. קבוצות רבות מרחבי אירופה בחנו את האפשרות לצרף את החלוץ הצעיר של ריבר פלייט, אז בן 23, אבל הוא בחר במכבי חיפה ואליה הוא הגיע בהשאלה בינואר 2008. לצערו, הרומן הסתיים לאחר מספר חודשים, כשהתבשר בתום סדרת בדיקות בבית החולים רמב"ם בחיפה כי לקה במחלת סרטן האשכים.

הבוקר (חמישי) פורסם ראיון נרחב איתו באתר "Aurora", בו סיפר מדוע הגיע דווקא לישראל ועל הנסיבות הדרמטיות בגינן עזב: "המאמן שהיה אז (רוני לוי) הגיע לארגנטינה ויצר איתי קשר. הייתי שם רק שישה חודשים, אבל זו הייתה תקופה מהנה. לצערי חליתי בסרטן והייתי צריך לחזור לארגנטינה - גילו אותו בישראל, אבל העדפתי לעבור ניתוח בארגנטינה כדי להיות קרוב למשפחה. זו החוויה הקשה ביותר בחיי".

המחשבות הראשוניות לאחר שלקה בסרטן: "היו לי כאבים והרופא אמר שכדאי שנעשה סדרת בדיקות. הגרוע מכל עלה בראשי ולמזלי, בסופו של דבר, הכל הסתיים בשלום, אבל זה היה מפחיד".

על ישראל: "זו מדינה יפהפייה, אהבתי את התרבות, את האנשים ואת חופי הים, אבל הדבר הכי טוב היה שמכרו פלאפל בעגלות ברחוב".

ההחלטה לעזוב מועדון פאר כמו ריבר פלייט לטובת ליגת העל: "לא הייתי בתוכניות של ריבר פלייט ומאמן מכבי חיפה מאוד רצה אותי, אז זה התאים. הייתי אז צעיר מאוד ואני חושב שאם הייתי מקבל הזדמנות כזו היום, הכל היה שונה. התרבות והאנשים בישראל הופכים אותה למדינה נפלאה שאשמח לחזור אליה".

המצב הביטחוני בישראל: "פעם הייתה אזעקת שווא, היה תרגיל, ואני מהבהלה נפלתי מהמיטה. אחרי זמן קצר התקשרתי לחבר ארגנטינאי שהיה בישראל במשך תקופה ארוכה והוא צחק עליי, אמר לי שזה היה תרגיל. היה צריך להתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully