וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "רוצים להחזיר את מכבי חיפה לימים היפים של אירופה"

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 20:26

מאמן מכבי חיפה דיבר לפני דינמו טבליסי: "מצפים למשחק קשה מאוד, הם בשיא הליגה". סאן מנחם: "לא מתעסקים במי פייבוריטית" (חמישי, 19:30, ספורט2)

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק בחמישי (19:30, ספורט2) מול דינמו טביליסי הגיאורגית במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. הירוקים נחתו בגאורגיה והחלו בהכנות שם. בכר צפוי לחזור למערך ש ארבעה שחקני הגנה, כשרמי גרשון ככל הנראה יקבל את הקרדיט בהרכב. גם סאן מנחם שהאריך חוזהו, יפתח. בחוד עדיין ישנה התלבטות בין שלושת החלוצים, דין דוד, גודסוויי דוניו ובן שהר.

האלופה הישראלית ערכה מסיבת עיתונאים, ובה נשאל ברק בכר מה הוא יודע על היריבה. "דינמו טביליסי זה מועדון מפואר עם מסורת גדולה והרבה תארים", אמר. "זה מועדון ששיחק לא מעט באירופה. אנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול מועדון טוב ומנוסה. ראינו את המשחקים האחרונים שלהם, זו קבוצה מאוד מסודרת ואנחנו מצפים למשחק מאוד מאוד קשה".

העיתונאים הגאורגים שאלו את בכר האם הקבוצה שלו מגיעה כדי לנצח או שהוא מעדיף להעביר את ההכרעה לישראל: "אנחנו עדיין בתקופה של הכנה והמטרה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק, בטח אחרי המשחק האחרון שבו הפסדנו. תמיד אנחנו מכוונים לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח בכל מגרש. נעשה הכל כדי לנצח מחר. גם למכבי חיפה יש מסורת באירופה, ויש לנו מטרה להחזיר את הימים היפים האלה למועדון, גם באירופה. אני לא נוהג לדבר על אחוזים ועל מי פייבוריט. בסופו של דבר, מי שיהיה טוב על המגרש ינצח. לפני המשחק אתה יכול להיות פייבוריט ולהפסיד, וגם להפך. אנחנו נמצאים מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב, הם בשיא הליגה, ובגלל זה יש להם יתרון עלינו. אנחנו צריכים לבוא ולשפר את ההופעה שלנו מהשבוע שעבר, וזו המטרה שלנו".

סאן מנחם הוסיף: "כמו שאמר המאמן, אנחנו לא מתעסקים במי פייבוריטית לנצח. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. הצוות המקצועי הכין אותנו הכי טוב למשחק הזה ואנחנו מקווים שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר". המגן התייחס לחוזה החדש עליו חתם אתמול לעובדה שפתח על הספסל מול קייראט: "אני מאוד שמח שהמועדון נותן לי אמון ונותן לי את כל הביטחון לעשות את מה שאני יודע ולהתעסק בעיקר - שזה הכדורגל. לגבי זה שלא פתחתי מול קייראט, זה בסדר גמור. זו החלטה של מאמן. אני מקווה בעזרת ה' שבמשחק הקרוב אני אפתח ואוכל לבוא לידי ביטוי. המטרה היא כמובן לעשות את התוצאה הכי טובה שתשרת אותנו גם בבית".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, רמי גרשון, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, גודסוויי דוניו.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, צילום מסך
דרוך. בכר/צילום מסך, מכבי חיפה

דינמו טביליסי

דינמו טביליסי תתייצב למשחק הבית נגד מכבי חיפה במצב רוח רע ובמומנטום שלילי. אלופת גאורגיה הפסידה ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים שלה, ראשי המועדון ביקרו באופן פומבי את משחק ההגנה אחרי ההפסדים לנפטצ'י באקו והשוער הראשון רוין קבאסחבדזה הודיע שיעזוב.

לאור ההתפתחויות, מי שצפוי לעמוד מחר בשער הוא עומאר מיגיניישווילי בן ה-37, שבשנה וחצי האחרונות רשם 3 הופעות בלבד בכל המסגרות. המאמן קאחה צחאדדזה צפוי לפתוח עם שלושה בלמים והוא מקווה להפתיע בעזרת החלוצים גיורגי גבדאבה ובעיקר זוראן מארושיץ', שכבש העונה 10 שערים ובישל 4 נוספים בכל המסגרות (העונה בגאורגיה בעיצומה).

הרכב משוער: עומר מיגיניישווילי, פביאן ספורקסלדה, גיורגי פפאבה, סימון גבניון, סבה חבדגיאני, לבאן חראבדזה, מילאן ראדין, בקאר קרדאבה, גיורגי קוטסיה, גיורגי גבדאבה, זוראן מארושיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully