וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וז'ואה עלה להופעת בכורה בלגיה ורשה: "שחקן מאוד חכם, אבל זקוק לזמן"

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 8:27

כוכב הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות שיחק 34 דקות וסייע לאלופת פולין לנצח בתוספת הזמן את פלורה טאלין, מאמנו החמיא והסביר מדוע לא שיחק עד כה: "אולי ישולב בליגה בשבת כדי שייכנס לכושר לקראת הגומלין"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

בין משחקי סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות אתמול (רביעי), לא רק פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי שיחקו וכיכבו. אמש היה זה ערב מיוחד במינו גם עבור ז'וזואה, כוכב הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות, שעלה מהספסל וסייע לקבוצתו החדשה, אלופת פולין לגיה ורשה, לנצח בביתה 1:2 את פלורה טאלין במשחק הראשון מבין שניים.

לגיה, שבשורותיה משחק כידוע גם בלם נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא, כבר עברה בסיבוב המוקדמות הראשון את אלופת נורבגיה בודו גלימט, וקשה היה להאמין שהיא תתקשה מול פלורה טאלין, אבל אלופת אסטוניה הגיעה לוורשה ללא רגשי נחיתות ובדקה ה-53 הצליחה גם להשיג שוויון דרמטי. בתגובה, שלוש דקות לאחר מכן, עלה מהספסל ז'וסואה להופעת בכורה מאז עבר לפולין.

ז'וזואה מוצג במדי לגיה ורשה. מתוך האתר הרשמי של לגיה ורשה, צילום מסך
נכנס לעניינים לאט לאט. ז'וזואה/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של לגיה ורשה

אבו חנא טרם זכה לדקות רשמיות בלגיה ורשה מאז הצטרף אליה בקיץ בהעברה חופשית מזוריה האוקראינית, אבל רבים הרימו גבה כיצד ז'וסואה לא זכה להזדמנות בשני המשחקים הקודמים באלופות וגם לא בסופר קאפ הפולני, בו לגיה הפסידה בתום דו קרב מהנקודה הלבנה.

בסיום המשחק אתמול, בו לגיה ניצחה בסופו של דבר 1:2 משער בתוספת הזמן, נשאל המאמן צ'זלאב מיכנייביץ' על שילובו המועט של ז'וזואה עד כה: "הוא לא שיחק תקופה ארוכה והוא זקוק לזמן. הוא עלה מהספסל כי הוא שחקן חכם ויצירתי, אחד שיש לו מהלכים מאוד חכמים. יכול להיות שהוא ישחק נגד ויסלה פלוק (מחזור פתיחת הליגה הפולנית בשבת) כדי להכניס אותו לכושר טוב עוד יותר לקראת הגומלין בשלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully