וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אלאבה הוצג בריאל מדריד עם החולצה מספר 4: "יום גדול"

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 14:39

האוסטרי נכנס לנעליו של סרחיו ראמוס: " גאה ונרגש ללבוש את החולצה הזו. אני מקווה שנצליח ביחד. קדימה מדריד!"

תקציר: אוסטריה - אוקראינה 0:1/ספורט1

דייויד אלאבה הוצג היום (רביעי) כשחקנה החדש של ריאל מדריד. האוסטרי הוורסטילי קיבל את החולצה מספר 4 שהייתה שייכת לסרחיו ראמוס ב-16 השנים האחרונות. אלאבה בן ה-29, שעבר מבאיירן מינכן אחרי שסיים בה את חוזהו, עבר בדיקות רפואיות ואמר: "תודה רבה על קבלת הפנים החמה. זהו יום גדול בקריירה שלי ואני גאה ונרגש ללבוש את החולצה הזו. אני מקווה שנצליח ביחד. קדימה מדריד!".

דויד אלאבה מוצג, ריאל מדריד. ריאל מדריד, אתר רשמי
דויד אלאבה מוצג, ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

אלאבה החל את הקריירה בקבוצת המילואים של אוסטריה וינה ומאז 2009 היה חלק מבאיירן מינכן. תחילה שחיק בקבוצת המילואים ולאחר מכן היה חלק מהקבוצה הראשונה, למעט חצי עונת השאלה בהופנהיים. האוסטרי זכה עם באיירן ב-10 אליפויות גרמניה, 6 גביעים ופעמיים בליגת האלופות. בשנים הללו ביסס את מעמדו כאחד מגדולי שחקני אוסטריה בכל הזמנים וזכה בשלל תארים אישיים.

נשיא ריאל פלורנטינו פרס אמר: "דויד היקר, אני רוצה להודות לך שבחרת בריאל מדריד להמשך הקריירה שלך. הגעת מבאירן מינכן, אחד המועדונים הגדולים בעולם, שבו זכית ב-28 תארים, שיא נדיר, ולכן אתה מגיע לריאל עם הכרה מקסימלית והערצה של כל חובבי הכדורגל, וכעת ניצב בפניך אתגר מרגש: לכבוש ולהשיג תארים נוספים עם חולצת ריאל מדריד, ולהיות חלק מההיסטוריה המפוארת של המועדון הזה. ברוך הבא לביתך החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully