וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה החתימה את הסנטר האמריקאי צ'ינאנו אונואקו

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 13:04

הסנטר האמריקאי (25, 2.08 מטר), אחיו הצעיר של אקס מכבי תל אביב ארינזה אונואקו, חתם לעונה. שיחק בשנתיים האחרונות בדרום קוריאה וזדאר

בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי צ'ינאנו אונואקו (2.08, בן 25) לעונה אחת. צ'ינאנו הוא סנטר בעל יכולות התקפיות והגנתיות גבוהות שנחשב לחוסם ולריבאונדר מצוין. בשתי העונות האחרונות הוא נבחר לחמישיית העונה של הליגה בה שיחק. צ'ינאנו הוא גם אחיו הצעיר של הסנטר ארינזה אונואקו ששיחק בעבר במכבי תל אביב. הוא ידוע גם בשל הטכניקה המיוחדת בה הוא משתמש בזריקות עונשין ("זריקת סבתא") אשר שיפרה את אחוזי הקליעה שלו משם.

אונואקו הוא בוגר מכללת לואיוויל במדיה שיחק במשך שנתיים, כשבעונתו השנייה העמיד ממוצעים של 9.9 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-2 חסימות למשחק. לאחר סיום עונתו השנייה נרשם לדראפט ה-NBA ונבחר במקום ה-37 על ידי היוסטון רוקטס. הוא לא הרבה לשחק ברוקטס, וב-2016-2019 שיחק בעיקר בליגת ה-G LEAGUE. בעונת 18/19, האחרונה שלו בליגת הפיתוח שיחק בגרינסבורו סווארם ותרם 13.9 נקודות, 12.4 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-1.7 חסימות בממוצע למשחק.

בעונת 19/20 שיחק בליגה הקוריאנית בקבוצת וונג'ו פרומי במדיה רשם ממוצעים של 14.3 נקודות, 10.8 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.5 חסימות למשחק, ונבחר לחמישיית העונה. בעונה שעברה שיחק בזדאר הקרואטית אותה הוביל לזכייה בדאבל הקרואטי עם ממוצעים של 12.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק, כשהוא נבחר ל-MVP של הגביע הקרואטי, MVP של סדרת הגמר, שחקן העונה ושחקן ההגנה של העונה של הליגה הקרואטית.

.

צ'ינאנו אונואקו. Chinanu Onuaku, GettyImages
בעקבות אחיו. אונואקו/GettyImages, Chinanu Onuaku

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "אני מאוד שמח שהצלחנו לצרף את צ'ינאנו אלינו, הוא שחקן פנים שהשאיר חותם בכל מקום ששיחק, גבוה, חכם ואינטלגנטי כמו שאני אוהב שהיה מאד דומיננטי בכל הקבוצות ששיחק בהן והוביל אותן להצלחות. הוא יהיה אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה שמסביבו נוכל לבנות קבוצה חזקה מאד הגנתית והתקפית. ביחד עם שמארקוס שהחתמנו מוקדם יותר אנחנו נהיה קבוצה חזקה מאד בצבע וזאת הייתה אחת המטרות העיקריות שלי בבניית הקבוצה".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "אונואקו הוא החתמה משמעותית עבור הקבוצה, מדובר בעוגן התקפי
והגנתי, שחקן שמאוד רציתי לצרף מתחילת הקיץ ומגיע אלינו אחרי עונה מצוינת שלו בקרואטיה ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית, שחקן שהולך ומתקדם בכל שנה שלו ואני בטוח שנהנה ממנו השנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully