וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורשת, אחווה ודו קיום: מרוץ סמטאות פקיעין יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 11:31

המרוץ יתקיים ב-12.8 ויוזנקו בו ארבעה מקצים: 10 ק"מ, 5 ק"מ, 2.5 ק"מ - כולם מקצי תחרות. בנוסף ייערך מקצה 2.5 ק"מ ללא תחרות וללא מדידת זמנים

מרוץ סמטאות פקיעין הוא מיזם חברתי, המגייס את כוחו החיובי של הספורט לריצה לילית בסמטאות הכפר פקיעין. סמטאות עם המון אהבה וחיים משותפים בכפר ארבע הדתות. מרוץ הסמטאות משלב תחרות ואתגר ועם זאת גם היסטוריה משותפת ומורשת עשירה. המרוץ ייערך ביוזמת עמותת דרך המעיין - جمعية درب العين , שבין מטרותיה, עידוד סובלנות ושיח בין האוכלוסיות השונות באמצעות הספורט. הוא יתקיים בחמישי בערב 12/08/2021 ויוזנקו בו ארבעה מקצים: 10 ק"מ, 5 ק"מ, 2.5 ק"מ- כל המקצים הנ"ל מקצי תחרות. בנוסף מקצה 2.5 ק"מ ללא תחרות וללא מדידת זמנים.

מרוץ פקיעין. יחצ,
יהיה כיף בסמטאות של פקיעין/יחצ

נביל ח'יר מנהל המירוץ: "פקיעין היא סמל לפסיפס ישראלי גלילי החי בדו קיום, אני לא למדתי על הדו קיום, נולדתי לתוך הדו קיום. דרך הספורט אנחנו מנסים לחבר אנשים לשיח משותף, לסובלנות, לקבלת האחר ולחיים משותפים. השנה אנחנו מזמינים אתכם לריצה לילת כיפית באווירה גלילית מיוחדת. עבדנו קשה בשביל להתאים לכם מסלול מיוחד וחוייתי שישאיר טעם גם לפעמים הבאות".

גילה יעקבי גורביץ, ראש תחום תיירות ותרבות ברשות לפיתוח הגליל. " מרוץ פקיעין מהווה דוגמא והשראה לפלטפורמה שמקדמת את שיתופי הפעולה והרב תרבותיות שהצפון מייצג, באחד המקומות היפים ביותר בישראל ובכלל. אני מזמינה את הקהל הרחב להגיע לחוות את המרוץ כמשתתפים או כמעודדים וליהנות מאירוע הספורטיבי, אווירה נהדרת ומתרבות, מורשת ןהיסטוריה משותפת."

על כל קילומטר שירוצו המשתתפים - תינתן תרומה כספית עבור צוותים רפואיים בצפון.

להרשמה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully