וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי סומך על שחקניו לקראת ארדה: "כל מי שהגיע לבולגריה מוכן ומזומן"

מאמן הפועל באר שבע התייחס למפגש עם הבולגרים במסגרת הקופנרנס ליג (חמישי, 21:00, ספורט1): "נקווה לשמח את האוהדים"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

ארדה קרדז'אלי

בארדה קרדז'אלי מתרגשים לקראת המשחק הראשון אי פעם של הקבוצה במסגרת אירופית. התקשורת הבולגרית עסקה בימים האחרונים לא מעט בניסיון האירופי של הפועל באר שבע ובכך שהיא גברה על קבוצות כמו אינטר, אולימפיאקוס ואחרות - כך שההבנה היא שהקבוצה המקומית מגיעה כאנדרדוג.

המאמן ניקולאי קירוב כבר חלף על פני יריבה ישראלית בעבר - בית"ר ירושלים אותה הוא הביס כשאימן את בוטב פלובדיב. למשחק מחר הוא יגיע עם כאב ראש לא קטן במרכז ההגנה, מכיוון שאלכס פטקוב פצוע ופטקו גאנב חזר לאחרונה אחרי היעדרות ארוכה מאוד בגלל קרע ברצועה הצולבת. בארדה עדיין מקווים שפטקוב יהיה כשיר, אבל בתקשורת מספרים שהסיכוי לכך קטן.

הרכב משוער: איבן קראדז'וב, דיאן לוזב, פלאמן קרומוב, קרום סטויאנוב, מילן ז'לב, לחזאר קוטב, אמיל מרטינוב, איבן טילב, איבן קוקונוב, ספאס דלב, טוניסלב יורדנוב

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. מאור אלקסלסי
רוצה חיזוק, אך סומך על השחקנים שנמצאים. רוני לוי/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "אני חושב שלבאר שבע יש מסורת נהדרת בשנים האחרונות, ורק בעונה שעברה רשמה הישגים יפים. לחץ משחק תפקיד כל הזמן. אנחנו בתחילת העונה ויש לנו הרבה מסירות ודברים שאנחנו רוצים להשיג. אנחנו רוצים לחזור עם תוצאה טובה ולהכריע את המשחק אצלנו. הולך להיות משחק קשה מאוד שם, וגם בארץ יהיה קשה. הסגל עוד לא הושלם, אנחנו רוצים להתחזק במספר עמדות אבל השחקנים שקיימים הם מצויינים ואני סומך עליהם שיעשו את העבודה. כל מי שהגיע לבולגריה מוכן ומזומן".

על היריבה: "ארדה קבוצה טובה מאוד, ונקווה לשמח את האוהדים שלנו ולחזור עם תוצאה טובה לקראת הגומלין בארץ. יש להם מאמן מצוין. היא קבוצה מאוד מאומנת ומאורגנת מבחינה טקטית. יש לה שחקנים מצויינים. היא הגיעה לגמר הגביע בבולגריה. אנחנו יודעים עליהם הרבה מאוד".

יוג'ין אנסה: "בשנים שלי פה ראיתי את הד.נ.א של באר שבע באירופה, אני מקווה לעזור לקבוצה להתקדם במפעל. זה מועדון מקצועני. אני מקצוען ואני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר. קיבלו אותי פה נהדר ותמכו בי מהרגע שהגעתי".

רוני לוי מתכוון לערוך שינוי אחד ביחס למשחק מול מ.ס. אשדוד, כשאריאל הרוש יפתח בין הקורות במקום עומרי גלזר. איתי שכטר יועדף בחוד יחד עם אלטון אקולטסה ויוג'ין אנסה מאחוריו. חאתם אלחמיד ומרואן קבהא לא יצאו עם הקבוצה, כאשר במועדון טוענים הבהירו שקבהא לא כשיר.

הרכב משוער: אריאל הרוש, דוד קלטינס, מיגל ויטור, איתן טיבי, איעד אבו עביד, רועי גורדנה, רמזי ספורי, מריאנו באריירו, אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully