וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי בבית הלבן: "לא האמינו שננצח". הנשיא ביידן: "את זה אני מבין"

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 21:27

נשיא ארצות הברית אירח בבית הלבן את אלופת ה-NFL, טמפה ביי בקאנירס, ואת כוכבה טום בריידי, שהתבדח עם ביידן על זיקנה וניצחון כנגד כל הסיכויים

טום בריידי, טמפה ביי בקאנירס, בביקור בבית הלבן עם הנשיא ג'ו ביידן. רויטרס
שוב האלופה בבית הלבן. בריידי והנשיא/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אירח היום (שלישי) בבית הלבן בוושינגטון את אלופת ה-NFL, טמפה ביי בקאנירס - שהפכה לאלופה הראשונה שמגיעה לבית הלבן מאז 2017. טום בריידי ביקר בבית הלבן לראשונה מאז 2005, כשאז הנשיא היה ג'ורג' וו בוש. הוא אומנם זכה גם ב-2015 וב-2017 באליפות עם ניו אינגלנד, אבל ויתר על הביקורים תחת הנשיאים ברק אובמה ודונלד טראמפ. בנוסף, הפטריוטס כקבוצה בחרו שלא להגיע לביקור ב-2019.

אבל היום ברידיי נראה מחויך ומאושר לצד ביידן, המאמן ברוס אריאנס והבעלים בריאן גלייזר, בטקס שכלל לא מעט בדיחות - בין השאר על הגיל של בריידי (אולי על רקע הביקורת על גילו המבוגר של הנשיא ביידן) ועל ניצחונות כנגד כל הסיכויים (ושוב, על רקע ביידן שגבר בבחירות על הנשיא שכיהן, טראמפ).

בריידי, שבתחילת העונה שעברה כבר נראה היה שהוא הרבה מעבר לשיאו, עבר קבוצה ובכל זאת הצליח לזכות בסופרבול שביעי בקריירה עם טמפה ביי - אמר בטקס: "לא הרבה אנשים חשבו שנוכל לנצח. אני חושב ש-40 אחוז מהאנשים עדיין לא מאמינים שניצחנו". ביידן ענה לו: "את זה אני מבין", לקול צחוק הנוכחים. ובריידי המשיך: "היה לנו משחק בשיקגו שבו שכחתי איזה דאון אנחנו, איבדתי ריכוז על דאון אחד ב-21 שנות קריירה, ופתאום התחילו לקורא לי 'טום הישנוני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully