וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל: "הילדים שלי בכו מהתרגשות כשחתמתי בירושלים"

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 12:47

מאמן הפועל ירושלים סיפר על החזרה שלו אל האדומים: "זו התרגשות גדולה בשבילי", על בניית הסגל: "אנחנו בררנים". יונתן אלון, שאימן את הקבוצה בסוף העונה שעברה, מונה למנהל הספורטיבי של הפועל גליל עליון

אורן עמיאל במסיבת פתיחת העונה של הפועל ירושלים/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל ירושלים ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפותו של אורן עמיאל, שהוצג כמאמן הקבוצה ודיבר על הדרך שעבר והקבוצה שהוא מעוניין לראות בבירה.

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים. דב הליקמן
מתרגש ללבוש שוב את החולצה האדומה. עמיאל/דב הליקמן

עמיאל דיבר על החזרה שלו ואמר: "התרגשות גדולה מבחינתי. יש לי קשר חזק אל המועדון. לבנים שלי תמיד היה חלום שאהיה פה בהפועל ירושלים. כשהתחלנו בשיחות, לא אמרנו את זה לילדים כי לא רצינו שתיווצר אכזבה אם זה לא יקרה. כשהדברים נסגרו והודענו להם בסלון המשפחתי היה בכי של התרגשות. זה מה שהמועדון מייצר. אני זוכר את המשחק האחרון במלחה לפני המעבר לארנה. זה חרוט אצלי ואני מתרגש מאוד לחזור בדלת אחרת אל המועדון. אני מודע לציפיות ולאחריות שיש במועדון כזה. אין מה לדבר על מטרות כי המטרות במועדון כזה הן ברורות. כולם רוצים לנצח ואפשר לעשות את זה בהרבה דרכים. אני מאמין שעבודת צוות זה הדבר הכי משמעותי. אנחנו מנסים לבנות ולגבש קבוצה של שחקנים שמבינים שהחוט המקשר הוא החיבור עם האוהדים, שהם הנכס והבסיס של המועדון. הם הרגש והדחיפה.

"ברגע שחבורת השחקנים תבין שזה החוט המקשר והכי חשוב במבנה המועדון, אפשר לייצר פה משהו מיוחד. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו ונבנה את הקשר הזה מחדש אחרי תקופת הקורונה. שאלו פעם את ברוס ספרינגסטין איך הוא מייצר קשר חזק עם המעריצים והוא אמר שהוא מרוקן את הטנק שלו בכל הופעה, נותן את כל מה שיש לי בשביל כל מי שמגיע לראות אותי. אנחנו צריכים לרוקן את הטנק בכל פעם שאנחנו עולים אל המגרש. זה מייצר רמת אמון גבוהה".

עמיאל המשיך ואמר: "אני יודע שיש מתח וציפייה לקראת בניית הקבוצה. התנאים שלנו מבחינת תקציב ומערכות התמיכה הם ברמה הכי גבוהה. יש תקציב מצוין ותמיכה, אני מקבל את כל מה שאני רוצה באהבה גדולה. העובדה שאנחנו קצת בררנים בבחירת השחקנים היא שאנחנו יודעים איך אנחנו רוצים לשחק. אין ביטוח על בחירת שחקנים, אבל יש ביטוח על הדרך. אנחנו רוצים להיות מדויקים. הם צריכים להיות שחקנים טובים והם צריכים לקיים ברמה הפרסונלית את הצרכים של המועדון ולהיות חלק מדבר שיותר גדול מהם. קבוצת כדורסל זו עבודה סוציאלית, זה אנשים שמגיעים ממקומות שונים בעולם והאומנות שלנו כמאמנים היא לייצר אמון ואת היכולת ליצור משהו שמשותף. זה מה שאנחנו מנסים לעשות, כל האנשים שמסביבי וכל הצוות. התרגשתי פה כעוזר מאמן, אני מקווה שאוכל ליהנות גם כמאמן הראשי של המועדון. זו זכות גדולה להיות מאמן הפועל ירושלים, עברתי דרך ארוכה ועבדתי קשה מאוד כדי להגיע לזה ואני מודה להנהלה שהאמינה בי.

"הייתה לי הזכות לעבוד במועדון או באירופה בכלל שהחשיפה שלך לסגנונות שונים היא הרבה יותר גדולה מסגנון אחד. בכל קדם עונה אתה משחק בחמש ארצות שונות במשחקי אימון. אני הרבה יותר מגובש ובשל ממה שהייתי. עברתי שנים לא קלות שעזרו לי להתפתח בתור מאמן. אני גדלתי בכדורסל הישראלי ואוהב אותו מאוד, לא תשמעו אותי אומר שלולית או ביצה, אני סולד מהמילים האלה. אני הייתי רואה משחקים בלאומית ובנוער. השחקן הישראלי לא צריך לקבל שום דבר בחינם, הוא צריך להוכיח שהוא צריך להיות במגרש".

* יונתן אלון, שאימן את הקבוצה בסוף העונה שעברה אחרי פיטוריו של אדומייטיס, מונה למנהל הספורטיבי של העולה החדשה לליגת העל הפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully