וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו נגד אוהדיה הפאשיסטים: "מגנים את הבאנרים נגד אלסעיד הוסאי"

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 14:29

אחרי שהמוחתם הטרי ספג איומים והשפלות רק בגלל השיר "בלה צ'או", המועדון תקף: "לא נהיה מובלים על ידי אלו שנוקטים באלימות ואגרסיביות"

שחקני נבחרת איטליה חוגגים את הזכייה ביורו/רויטרס

ההחתמה של אלסעיד הוסאי בלאציו גרמה למהומה גדולה בקרב אוהדיה הפאשיסטיים בחלקם. הסיבה: המגן האלבני הבינלאומי בחר לטקס החניכה שלו בשבת את השיר "בלה צ'או" שנחשב להמנון של ההתנגדות באיטליה למשטר הפשיסטי בין השנים 1943-1945, ומרגע שהתיעוד שפרסם הקשר לואיס אלברטו עלה לרשת, האוהדים המזוהים עם הימין הקיצוני באיטליה כילו את זעמם בשחקן החדש.

אלסעיד הוסאי שחקן לאציו. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
לא היה מודע לסערה שהשיר הזה יגרום בקרב האוהדים. אלסעיד הוסאי/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

האוהדים המשיכו להקניט את הוסאי המסכן שלא עשה דבר, ולפי דיווחים באיטליה פרצו לפיצרי שבה שהה יחד עם חברי הקבוצה. היום (שלישי) לאציו התייחסה לכך באופן רשמי והוציאה הודעת גינוי לאוהדים, שגם ריססו באנרים נגד השחקן: "אנחנו מגנים את הבאנרים המבישים נגד אלסעיד. זו לא פעם ראשונה שזה קורה, לעולם לא נהיה בצד של אלו שמתנגדים לערכים של הספורט".

"אנחנו מרחיקים את עצמנו בבירור מאלו שרוצים לנצל את האירוע הזה כדי לפגוע בקבוצה, באוהדי לאציו ובמטרות הפוליטיות שלו. לא נהיה מובלים על ידי אלו שמשתמשים באלימות ואגרסיביות, אין להם מקום בעולם שלנו שמקדש ערכים של ספורטיביות וכבוד הדדי".

הוסאי בן ה-27 בחר את השיר כמובן בגלל הפרסום האחרון שלו בסדרה "בית הנייר" של נטפליקס, וכמו לואיס אלברטו לא היה מודע להקשר הפוליטיקי העתיק. הסרטון נמחק בינתיים מהחשבונות של השניים ברשתות החברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully