וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה חבל הצלה: הדיון בעניין הפועל איכסל נדחה ליום ראשון

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 13:00

הדיון בערעורה של הקבוצה שהורדה לליגה א' היה אמור להיערך ביום רביעי, אך נדחה בין היתר גם בשל חג הקורבן. הפועל פתח תקוה ממתינה להתפתחויות

האם הפועל איכסל תישאר בלאומית? אחרי שקיבלה הודעה שהיא יורדת לליגה א' בגלל הפרות תקציביות שונות, ההתאחדות לכדורגל הסכימה היום (שלישי) לבקשתה של איכסל לדחות את הדיון בעניינה ממחר ליום ראשון (25.7). במכתב שנשלח לראשי המועדון הוסבר כי בשל אילוצי החג (חג הקורבן), הסכימו בהתאחדות לדחות את הדיון אך יש להתחשב באילוצי הזמן ומועד פתיחת העונה.

הייתם דראושה שחקן הפועל איכסל. לילך וייס רוזנברג
יישאר בלאומית? הייתם דראושה/לילך וייס רוזנברג

הפועל פתח תקוה, שאמורה להיות זו שתרוויח מהמשבר באיכסל ולהחליף אותה בלאומית אם וכאשר, התנגדה לבקשת הדחייה הזו אך בהתאחדות החליטו בכל זאת להיעתר לבקשה. כזכור, איכסל הורדה ליגה לא רק בגלל שהתקציב שלה לא אושר, אלא בגלל ליקויים רבים שהתגלו בניהול בעונה החולפת, וביניהם: הלנת שכר ואי תשלום במועד שקבוע בחוק, עיכוב בהעברת אישור רו"ח בגין תשלומי שכר ואי העברת אישור בגין שכר חודשים אפריל-מאי, אי תשלום לקופת פנסיה ופיצויים כמתחייב בחוק והעברת אישורי רו"ח כוזבים בגין תשלומים אלו, תשלומי שכר במזומן וכן אי מילוי חובת דיווח על הלוואות שנטלה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully