וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף וארד לנבחרות הסופטבול הצעירות של ישראל

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 10:59

שבוע מוצלח במיוחד עבור הסופטבול הישראלי באליפות אירופה שנערכה בצ'כיה, עם זכייה כפולה של נבחרות ישראל. קבוצת הנערים עד גיל 16 סיימה כסגנית אלופת אירופה עם זכייתה במדליית הכסף ונבחרת הנוער עד גיל 18 עלתה על הפודיום עם הזכייה במדליית הארד

שבוע מוצלח במיוחד עבור הסופטבול הישראלי באליפות אירופה שנערכה בצ'כיה, עם זכייה כפולה של נבחרות ישראל. קבוצת הנערים עד גיל 16 סיימה כסגנית אלופת אירופה עם זכייתה במדליית הכסף ונבחרת הנוער עד גיל 18 עלתה על הפודיום עם הזכייה במדליית הארד.

סופטבול ישראל. ירוסלב לוסקוט,
נבחרות הסופטבול הצעירות עושות היסטוריה/ירוסלב לוסקוט

נבחרת הנערים שמודרכת על ידי נועם צוילינג וג'יי רוס, העפילה לגמר לאחר שהציגה יכולת נהדרת עם שני ניצחונות על נבחרת דנמרק (10:11, 6:9) שנלחמה עם הנבחרת הישראלית על מקום בגמר אליפות אירופה מול נבחרת צ'כיה. בגמר, הנבחרת הישראלית נקלעה לפיגור מוקדם ומשם לא הצליחה לחזור להובלה, ובסופו של דבר הפסידה לנבחרת המקומית שנחשבת לאחת הטובות בעולם. גפן אוסישקין מנבחרת גזר09 הוביל מעמדת הזורק, בה פסל 21 חובטים בסטרייקאוט ב-11 סיבובים בלבד. נבו קרון ואביב בוברוב מקבוצת משגב סחבו את הנבחרת בצד ההתקפי, עם 3 חבטות והכנסת 4 רצים כל אחד.

נבחרת הנוער עד גיל 18 סיימה את השלב המוקדם במקום ה-3, לנבחרת היו תצוגות נפלאות לצד הפסדים מורטי עצבים. הנבחרת בהדרכתם של אביב יעקב ומיכאל מארונוב, הובילה לאורך ארבע סיבובים והייתה רחוקה 2 סיבובים מלהפתיע את נבחרת צ'כיה המדורגת שלישית בעולם אך 4 נקודות של המארחים בסיבוב החמישי הפכו את התוצאה ל-7:4. בקרב על הארד, הנבחרת הביסה את מקבילתה מקרואטיה 1:13. הישג חשוב נוסף באליפות הוא שאסף רפאלי מנבחרת גזר09 ועברי מרגולין מקבוצת משגב, נמנו מבין מצטייני הטורניר.

יו"ר התאחדות הסופטבול גרשון ג'ילט: "זהו קיץ מופלא לסופטבול הישראלי. אני גאה בהתפתחות הענף בארץ, שמניב קבלות עם הזכייה במדליות האירופאיות. העבודה הקשה של הצעירים שמגיעים מכל רחבי הארץ נותנת את אותותיו ברמת משחק גבוהה ומרשימה. זה מחמם את הלב."

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "הסופטבול הישראלי מוכיח התקדמות יוצאת מהכלל והתוצאות האחרונות מוכיחות כי נכון לו עוד עתיד גדול. אנו ב"אילת" פועלים להרחיב ולפתח הענף בארץ ולוודא שהתוצאות הבינלאומיות ימשיכו להביא כבוד למדינת ישראל. תודה רבה לשחקנים ולמאמנים על עבודה נהדרת."

  • עוד באותו נושא:
  • סופטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully