וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רומן סורקין חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 13:15

הפורוורד שהצטיין במכבי חיפה בעונה חולפת הוא שחקן הפנים החמישי שמצטרף לאלופה הקיץ. העמיד ממוצעים של 13.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים אשתקד. אות'לו האנטר הצטרף לבאיירן מינכן

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

מכבי תל אביב ממשיכה במסכת החיזוקים שלה לקראת העונה הקרובה: רומן סורקין, הפורוורד שהצטיין במכבי חיפה בעונה החולפת, חתם בשורות האלופה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. מה שגרם לצהובים לשינוי הוא הפרישה של עומרי כספי והעובדה שהקבוצה נותרה עם ארבעה שחקנים ישראלים בלבד, מצב בעייתי לעונה שלמה במסגרת המקומית. סורקין הוא שחקן הפנים החמישי שמצטרף לצהובים הקיץ אחרי ההחתמות של דרק וויליאמס, ג'יימס ננאלי, ג'יילן ריינולדס וג'ייק כהן.

סורקין, שיחגוג ב-11 באוגוסט את יום הולדתו ה-25, נולד במינסק שבבלארוס ומתנשא לגובה של 2.08 מטר. הוא משחק במכבי חיפה מאז 2018 ובעונה החולפת העמיד ממוצעים יפים של 13.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק ב-29 הופעות, אבל היה שותף לעונה החלשה של הירוקים, שירדו אל הליגה הלאומית.

שחקן מכבי חיפה בכדורסל רומן סורקין. לילך וייס רוזנברג
בעונה הבאה ילבש צהוב. סורקין/לילך וייס רוזנברג

שחקן מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, אות'לו האנטר, חתם בבאיירן מינכן והוא ישחק נגד הצהובים כבר במחזור הפתיוחה של היורוליג. האמריקאי בן ה-35 משיך במפעל הקבוצות הכי יוקרתי באירופה אחרי ששיחק בשנים עברו גם בסיינה, אולימפיאקוס, ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. האנטר (35, 203) העמיד בעונה שעברה סבורוליג ממוצע של 8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק ב-21 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully