וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תטרוף את הקלפים? "מונזה תציע שני מיליון יורו על יונתן כהן"

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 16:18

הקבוצה מסרייה B אישרה שתגדיל את ההצעה ל-1.5 מיליון יורו, אבל באיטליה טוענים: יש לא מעט מכשולים בדרך, למרות הרצון ההדדי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

יונתן כהן מתקרב לאיטליה? בתקשורת האיטלקית מדווחים על שתי מועמדות עיקריות מהסרייה B להחתים את חלוץ מכבי תל אביב: מונזה ופיזה. מונזה, הקבוצה בבעלותו של סילביו ברלוסקוני, הגישה הצעה חדשה בגובה שני מיליון יורו, שעשויה לספק את הצהובים. הקבוצה כבר הציעה לסגנית אלופת ישראל מיליון יורו ונדחתה, אולם מסרבת להרים ידיים ושיפרה את ההצעה.

במקביל, המו"מ בין פיזה למכבי תל אביב נמשך. באיטליה טוענים הבוקר (שלישי) שהקבוצה מסרייה B תגדיל בימים הקרובים את ההצעה לסגנית אלופת ישראל ממיליון יורו ל-1.5 מיליון, בתקווה שהצהובים יתרצו וימכרו את שחקן הכנף בן ה-25.

אבל למרות הנכונות ההדדית להשלים את המהלך - גם יונתן כהן הביע רצון לעזוב את הצהובים ולעבור לאיטליה - בארץ המגף טוענים שהדרך לשם עוד ארוכה.

"בפיזה מאשרים שמתקיים מו"מ, אבל מבהירים שלא יהיה קל לסגור עסקה כזאת", ציינו הבוקר באיטליה. "מכבי תל אביב לא רוצה לוותר עליו, ודורשת סכומים גבוהים מאוד. פיזה תמשיך לנסות, אבל יש לא מעט מכשולים ומחסומים שעלולים להפריע בדרך".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
המו"מ לוקח זמן. יונתן כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקבוצה מטוסקנה שסיימה את העונה שעברה בתחתית ליגת המשנה, מתכוונת לבנות קבוצה חזקה יותר שתתחרה על עלייה לסרייה A. במקביל לניסיונות לקדם את עסקת יונתן כהן, היא צפויה להחתים בימים הקרובים את לורנצו לוקה, חלוץ בן 20 מפאלרמו, שמחוזר גם על ידי אטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully