וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור נתניה מנסה לאשר את התקציב עד סוף השבוע, אבל באיזה אולם תארח?

20.7.2021 / 8:24

העולה החדשה לליגת העל תנסה לעבור את בקרת התקציבים, המכשול העיקרי שעומד בינה לבין הליגה הראשונה. אחרי שהאולם בנתניה נפסל, גם האולם בחדרה לא אושר על ידי התמ"ת. האפשרויות שנותרו: הרצליה, רעננה או כפר סבא

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

לא מעט קבוצות בליגת העל בכדורסל עדיין רחוקות מלהשלים את הסגל שלהן לקראת עונת 2021/22, אך רק קבוצה אחת, אליצור נתניה, נמצאת עדיין עם סימן שאלה סביב הופעתה בליגה.

כזכור, הקבוצה מהשרון שלא נבנתה בעונה שעברה לעלייה, הדהימה בסדרת חצי גמר הפלייאוף את אליצור אשקלון, חזרה מפיגור 2:0, ניצחה 2:3 וזכתה בכרטיס לליגה הראשונה. אלא שהחגיגות לא נמשכו זמן רב, ובנתניה נתקלים בלא מעט קשיים עליהם הם מנסים להתגבר ועובדים מסביב לשעון כדי לנסות ולצלוח את המטרה ולהבטיח את מקומם בליגה הראשונה.

עד סוף השבוע הנוכחי צריכה הקבוצה להגיש את התקציב לבקרת התקציבים של איגוד הכדורסל, אחרי שקיבלו ארכה בת שבוע. אם בתחילה היה נראה כי הסיכוי שנתניה יעמדו או יתקרבו בתקציב המינימום הוא נמוך, כעת נראה שיש סיכוי ריאלי שיעשו זאת. אם נתניה לא תעבור את הבקרה, היא לא תוכל לשחק בליגה הראשונה, וגם בנתניה וגם במנהלת הליגה התקשו להעריך כיצד יסתיים השלב הזה.

שחקן אליצור נתניה עמית אהרוני עם המאמן רובן נייברגר. לירון מולדובן
דרוש אולם ביתי. מאמן נתניה רובן נייברגר/לירון מולדובן

המכשול הגדול השני הוא האולם הביתי. אולם ישורון נפסל על ידי מנהלת הליגה, וגם בנתניה, שם בתחילה לא התכוונו לקבל את ההחלטה, משלימים כבר עם ההחלטה שיהיה בלתי אפשרי לשחק בעיר העונה. האפשרות המועדפת על נתניה הייתה האולם החדש בחדרה, אלא שמשרד התמ"ת פסל את האולם לאחרונה על לא מעט ליקויים, מה שמנע ממנהלת הליגה לערוך שם משחקים בעונה שעברה ואת גביע ווינר העונה. בנתניה עוד לא ויתרו על האולם בחדרה, אבל העובדה שהאולם לא נמצא תחת השפעת הקבוצה, מקשה על ביצוע התיקונים במהרה.

האפשרות הריאלית הבאה היא האולם בהרצליה שמאושר לליגת העל. הבעיה עם אולם היובל היא העובדה ששתי קבוצות ליגת העל כבר משחקות בו - בני הרצליה בליגת העל גברים ובנות הרצליה בליגת העל לכדורסל נשים, מה שיקשה על קביעת לוח המשחקים. כמו כן קיימת אפשרות לערוך את המשחקים במטרווסט ברעננה או באולם החדש בכפר סבא, ששניהם צריכים לעבור את אישור המנהלת אך הערכה שיהיו תקינים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully