וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "התלות בזרים שיגיעו מאוד גדולה, זה לא בריא"

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 21:02

בקבוצה מבינים שהסגל צריך שדרוג ולוקחים בחשבון שינויים נוספים מעבר לחלוץ ובלם: "קומאן לומד את הסגל ורק מתחיל להסיק מסקנות". נמשך המו"מ עם בואצ'י, הבלם אלכס פרז מעדיף להמתין מהליגה הספרדית הבכירה

בבית"ר ירושלים לא הופתעו מהבעיות שהתגלו במשחק האימון אתמול (שני) נגד ספרטקוס ההונגרית (2:0), ואף הסבירו: "התחלנו מאוחר עם הסגל, יש לנו לפחות עוד שני זרים חדשים שיגיעו בתקופה הקרובה ואחרי זה גם נחשב מסלול לגבי ישראלים. מדובר במאמן שרק בשבועיים שלושה האחרונים לומד את הסגל ומתחיל להסיק מסקנות, עם סבלנות נעשה את המהלכים הנכונים עד לפתיחת הליגה".

ריצ'מונד בואצ'י במדי יובנטוס, 2012. Giuseppe Bellini, GettyImages
בית"ר ירושלים מקווה שיגיע אליה. ריצ'מונד בואצ'י/GettyImages, Giuseppe Bellini

כשבבית"ר מדברים על המהלכים הנכונים, אחת המסקנות במועדון היא כי ישנו סגל ארוך שמלא בלא מעט שחקנים שיתקשו לתרום לבית"ר ובסופו של דבר, אחרי צירוף זרים ואולי עוד ישראלי או שניים, הסגל יתחיל לקבל צורה אחרת. בקבוצה מודים: "התלות בזרים שיבואו היא מאוד מאוד גדולה, זה לא דבר בריא אבל זאת המציאות". אדווין ג'סי אמור להתחיל לקבל דקות ראשונות במשחק נגד לרנקה ביום חמישי, כשלאחריו יתקבלו גם החלטות סופיות בנוגע לנבחנים. אגב, במהלך משחק האימון אתמול התלונן ירדן שועה מספר פעמים שלא מוסרים לו וקומאן העיר לו: "למה שימסרו לך? אתה בנבדל".

המו"מ עם ריצ'מונד בואצ'י נמשך, אך עדיין ישנם פערים כספיים והשחקן בודק אופציות נוספות, בעיקר במזרח. אדווין ג'סי סיפר לשחקנים כי לדעתו יש סיכוי לא רע שיגיע למועדון במידה שיקבל הצעה כספית משופרת. בבית"ר בודקים במקביל לבואצ'י אופציות נוספות. הבלם הספרדי אלכס פרז ממתין להצעה מהליגה הספרדית הבכירה, ובמידה שלא יקבל כזאת בימים הקרובים, יבחן את האופציה של בית"ר. ארווין קומאן כבר שוחח עם הבלם, אך הספרדי הבהיר כי הוא מעדיף להמתין להצעה מהליגה הבכירה בארצו לפחות עוד מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully