וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו: "קשה לא להתרגש, אבל אנחנו חייבים להיות ממושמעים"

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 22:17

פורוורד מילווקי דיבר לקראת משחק 6 בגמר, שעשוי להיות זה שיביא את האליפות לבאקס. בוקר: "כולנו יודעים מה עומד על הפרק"

נבחרת ארה"ב גוברת על ספרד במשחק הכנה/@usabasketball

מילווקי ופיניקס ממשיכות להתכונן לקראת משחק מספר שש בסדרה ביניהן כשהירוקים מחזיקים ביתרון 2:3 ויכולים להבטיח את התואר אם ינצח בבית בלילה שבין שלישי לרביעי.

כוכב הבאקס יאניס אנטטוקומפו הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לעובדה שלברון ג'יימס ישב בשורה הראשונה במשחק האחרון: "הוא היה בגמר ב-2007 ואני לא שיחקתי עדיין כדורסל, זה משוגע. ראיתי את לברון במשחק. ברור שלא דיברתי איתו בזמן המשחק כי בזמן המשחק אני מרוכז רק בכדורסל ולא משנה את מי אני רואה. זו יכולה להיות אמא שלי שיושבת שם ואני לא אפנה אליה בזמן שאני משחק. זה משוגע כי לילה לפני המשחק ראיתי את הסרט ספייס ג'אם ופתאום לברון יושב במגרש".

על המסלול שעברה הקבוצה בשנים האחרונות אמר היווני: "ברור שכל מה שעברנו עזר לנו וביגר אותנו וגם אותי". לקראת המשחק השישי, בו עשויה מילווקי להבטיח את האליפות, אמר הפורוורד: "קשה לא לחשוב על העתיד כי עבדנו כל כך קשה כדי להגיע לרגע הזה, שהוא מחר. קשה לא להיסחף, אבל זה הרגע בו אתה חייב להיות הכי ממושמע. לא להתרגש יותר מדי. כקבוצה אנחנו צריכים להיות ממושמעים, אסור לנו לחשוב על חגיגות או משהו כזה עד שזה לא גמור. זה המסר שאני אעביר לחברים שלי".

שחקני מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו, כריס מידלטון. Christian Petersen, GettyImages
המשחק שיבטיח את האליפות? אנטטוקומפו/GettyImages, Christian Petersen

כוכב פיניקס דווין בוקר אמר: "לא הייתי במעמד הזה לפני כן, אז אני מתייחס לזה כסדרה, היו משחקי 6 בעבר והיו משחקי 7 בעבר. אנחנו רק חושבים לנצח במשחק הקרוב, זה הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו. בקבוצה שלנו כולם יודעים מה עומד על הפרק, אין קיצורי דרך. אנחנו צריכים להבין איך לנצח ולעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully