וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: חיים שאבו מונה למאמן הפועל ראשון לציון, ארז איסקוב חתם בבני יהודה

מאמן חדש לכתומים, שגם החתימו את תומר בנבנישתי. היורדת מליגת העל צירפה בלם, ברק לוי חתם ברעננה, דור גלילי קרוב לעפולה

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

חיים שאבו מונה הערב (שני) למאמנה החדש של הפועל ראשון לציון. שחקן העבר בן ה-48, שאימן בשנים האחרונות את הפועל רמת השרון, מכבי הרצליה, הפועל כפר שלם, הפועל כפר סבא ובעונה הקודמת הדריך במשך כמה חודשים את הפועל פתח תקוה שירדה לליגה א', קיבל את התפקיד בקבוצה של עמוס לוזון לאחר סירובו של איסמעיל עאמר להמשיך. ב-2019/20 גם שימש שאבו כעוזרו של רוני לוי בבית"ר ירושלים.

עוד לפני כן החתימה הפועל ראשון לציון את הקשר תומר בנבנישתי, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל כפר שלם ולפני כן במכבי פתח תקוה. הקשר בן ה-21 אמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש לחתום במועדון בו גדלתי כילד. זה בית חם עם כל הכלים להצליח ואני אתן את המקסימום בשביל לעזור לקבוצה ולשמח את האוהדים".

* בני יהודה ממשיכה לחזק את הסגל שלה במטרה לחזור תוך עונה אחת לליגת העל, והערב החתימה לשנתיים את ארז איסקוב. הבלם בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, שיחק בנבחרות הנוער והנערים של ישראל ובעונה שעברה במדי הפועל עפולה. לאחר החתימה אמר: "אני גאה להיות כתום ואני כאן בשביל להצטרף למשימה של כל מי שנמצא במועדון הזה".

* השוער ברק לוי, שרשם הופעות בודדות במדי בני יהודה בעונה שעברה, חזר ללאומית וחתם בהפועל רעננה. לוי בן ה-28 גדל במכבי תל אביב וזכה איתה בשלוש אליפויות, לפני שעבר למכבי נתניה ואז ירד לשחק בלאומית והגן על שערן של הפועל קטמון והפועל פתח תקוה.

* הפועל עפולה קרובה לצרף את דור גלילי, קפטן סקציה נס ציונה בעונה שעברה. שחקן הכנף בן ה-24 כבש שבעה שערי ליגה בעונה הקודמת בלאומית, אחרי שהיה שותף לעלייה של נס ציונה וגם לירידה מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully