וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השיר "בלה צ'או": אוהדי לאציו התעמתו עם אלסעיד הוסאי

האוהדים לא הסתפקו במתקפה ברשתות ואיתרו את המגן, שבחר לטקס החניכה את השיר שהיה מזוהה עם ההתנגדות לפשיזם בשנות ה-40'

שחקני נבחרת איטליה חוגגים את הזכייה ביורו/רויטרס

רק בשבוע שעבר חתם אלסעיד הוסאי בלאציו, לבקשת מאוריציו סארי שאימן אותו בנאפולי, והוא כבר עומד במרכזה של סערה באיטליה. המגן האלבני הבינלאומי בחר לטקס החניכה שלו בשבת את השיר "בלה צ'או" שנחשב להמנון של ההתנגדות באיטליה למשטר הפשיסטי בין השנים 1943-1945, ומרגע שהתיעוד שפרסם הקשר לואיס אלברטו עלה לרשת, האוהדים המזוהים עם הימין הקיצוני באיטליה כילו את זעמם בשחקן החדש.

האוהדים לא הסתפקו בהשמצות ברשתות החברתיות, אלא רצו להתעמת אישית עם הוסאי. על פי דיווחים באיטליה, כמה מחברי האולטראס הגיעו לפיצריה בה סעדו השחקנים, אבל אלה הספיקו לעזוב עוד לפני כן. למרות זאת, האוהדים לא ויתרו והצליחו לתפוס את השחקן מחוץ למלון בו שוכנת לאציו, כשלצדו המנהל הספורטיבי איגלי טארה וקבוצה של שוטרים.

הוסאי בן ה-27 בחר את השיר כמובן בגלל הפרסום האחרון שלו בסדרה "בית הנייר" של נטפליקס, וכמו לואיס אלברטו לא היה מודע להקשר הפוליטיקי העתיק. הסרטון נמחק בינתיים מהחשבונות של השניים ברשתות החברתיות.

לאציו פרסמה הודעה בה נכתב: "זה תפקיד המועדון להגן על השחקן ולמנוע ממנו להיקלע למצבים בהם הוא מנוצל לצרכים אישיים או פוליטיים, שבמקרה הזה אין להם כל קשר לאירוע הבלתי פורמלי והחברי שהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully