וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקובו במתקפה חריפה נגד מאמן נבחרת ניגריה: "אין לו מושג, אחד הגרועים בהיסטוריה"

חלוץ העבר של מכבי חיפה הפתיע: "מי מזמין את השחקנים האלה לסגל? הם לא טובים מספיק, אני לא יודע מאיפה הביאו אותם. הכדורגל שלנו הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום"

תקציר: אנדרלכט - אייאקס 2:0/ספורט1

שני משחקי ידידות נטולי שערים מול קמרון (הפסד 1:0 ואז 0:0) הובילו לתחושות קשות בנבחרת ניגריה בנוגע למאמן גרנוט רוהר, ורבים חושבים שלא הוא האיש שצריך להוביל את ניגריה לקראת אליפות אפריקה שתיערך בתחילת ינואר 2022 והמשך מוקדמות המונדיאל.

מי שיצא במתקפה חריפה נגד המאמן הגרמני הוא יעקובו אייגבני, כוכב מכבי חיפה בעבר שמדורג שלישי בטבלת כובשי השערים של ניגריה בכל הזמנים. "המאמן לא מספיק טוב, תשחררו אותו", אמר חלוץ העבר בן ה-38 בריאיון רדיופוני בלאגוס. "אין לו מושג. הוא אחד המאמנים הגרועים בהיסטוריה שלנו. חלק מהשחקנים בנבחרת פשוט לא טובים מספיק, אני לא יודע מאיפה הביאו אותם. מי מזמין את השחקנים האלה?".

יעקובו הוסיף: "הכדורגל שלנו הולך ונעשה גרוע יותר מדי יום. כשאני הייתי בנבחרת, אנשים מתחו עלינו ביקורת, אבל היינו הרבה יותר טובים ממה שיש כרגע".

מאמן נבחרת ארגנטינה, דייגו מראדונה, לצד שחקן נבחרת ניגריה, אייגבני יעקובו. רויטרס
"היינו הרבה יותר טובים". אייגבני יעקובו במונדיאל 2010 לצד דייגו מראדונה/רויטרס

רוהר בן ה-68 מאמן את הנשרים מאז שהחליף את שחקן העבר סאנדיי אוליסה ב-2016. הוא הוביל את ניגריה למונדיאל 2018, שם הפסידה הנבחרת שלוש פעמים וכבשה רק שער אחד. באליפות אפריקה שנה לאחר מכן, ניגריה הפסידה בחצי הגמר והסתפקה במקום השלישי, ובמדינה מזכירים כי המאמן שהגיע עם בורדו לגמר גביע אופ"א ב-1996 בעצם מעולם לא זכה בתואר בקריירת אימון שנמשכת כבר יותר מ-30 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully