וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "רוצים שעם ישראל ייהנה איתנו יחד"

כוכבי העבר של ריאל מדריד וברצלונה קיימו מסיבת עיתונאים לקראת קלאסיקו האגדות בבלומפילד. רונאלדיניו פרגן למסי, פיגו התייחס למעבר בין המועדונים, דקו התרגש, רוברטו קרלוס הביע אמון בברזיל וגיירמו אמור סבל מהחום

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

כל השמות הגדולים כבר נחתו בישראל והכול מוכן לקראת קלאסיקו האגדות מחר (שלישי, 20:00) בו כוכבי העבר של ברצלונה יפגשו את כוכבי העבר של ריאל מדריד באצטדיון בלומפילד. נציגי הקבוצה הקטלאנית הגיעו בראשון לישראל וכבר הספיקו להתאמן, בעוד נציגי הבלאנקוס המריאו רק היום מספרד והספיקו להתייצב למסיבת העיתונאים הרשמית שארגנה יזמית האירוע חברת MTR7.

נציגי ריאל מדריד במסיבת העיתונאים היו לואיס פיגו, רוברטו קרלוס ואיקר קסיאס שהגיע כאורח מיוחד ולא ישתתף במשחק. את ברצלונה ייצגו רונאלדיניו, דקו וגיירמו אמור.

שחקני העבר של ריאל מדריד איקר קסיאס, רוברטו קרלוס, לואיס פיגו עם שחקני העבר של ברצלונה רונאלדיניו, דקו, גיירמו אמור. אודי ציטיאט
נרגשים לקראת קלאסיקו האגדות/אודי ציטיאט

איקר קסיאס נשאל על היחס של פלורנטינו פרס לאגדות של ריאל, אבל הסכים להגיד רק: "הגענו כדי ליהנות מהמשחק וכדי שעם ישראל ייהנה מהמשחק הזה ביחד. אנחנו שמחים שנוכל לשחק שוב אחד עם השני. המשחק הזה הוא נחמד כי זו עוד הזדמנות לשחק בקלאסיקו, שלכולנו יש זיכרונות טובים ופחות טובים ממנו. הספורט מאחד והוא מעל הכול. הוא עושה לכולנו כל כך טוב. הכדורגל מביא לכולנו אושר ויכולות שמעצימות אותנו. הכדורגל והספורט זה תרומה קטנה שאנחנו יכולים לתרום לאנשים עם אוטיזם".

עוד בוואלה!

חאבייר סביולה בישראל: "דייגו היה עבורנו משהו חד פעמי, אבל מבחינתי מסי מספר 1"

לכתבה המלאה
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד לשעבר. אודי ציטיאט
איקר קסיאס/אודי ציטיאט

רוברטו קרלוס: "תמיד כיף לשחק יחד עם חברים, המשחק הזה מעניין כי זה קלאסיקו, אבל אנחנו משאירים את היריבות בצד. על הקופה: "חייבים להגיד גם שארגנטינה שיחקה טוב בקופה אמריקה. אל המונדיאל ברזיל תגיע עם הרבה תקווה. אני מאמין בשחקנים ובמאמן". על התקופה שלו באנז'י מחאצ'קלה הרוסית, אמר הברזילאי: "אני מודה לקהל הרוסי שתמך בי שם. הייתי הראשון שם ואחר כך הגיעו אטו וכולם. הייתה תקופה טובה, היו לי חוויות טובות".

רוברטו קרלוס שחקן ריאל מדריד לשעבר. אודי ציטיאט
רוברטו קרלוס/אודי ציטיאט

לואיס פיגו: "היחס כלפינו טוב מאוד ואני מודה על כך שניתנה לי האפשרות לשחק כאן. זו הרגשה נפלאה להיות פה. כבוד גדול בשבילי שזכיתי לשחק בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם. עכשיו יש לי הזדמנות לשחק שוב, למרות שזה משחק של אגדות, וזה טוב. לא הרבה זכו בכבוד לשחק בשני המועדונים האלה".

לואיס פיגו שחקן ריאל מדריד לשעבר עם רונאלדיניו שחקן ברצלונה לשעבר. אודי ציטיאט
לואיס פיגו עם רונאלדיניו/אודי ציטיאט

רונאלדיניו: "כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה וכיף גדול להיות ליד חברים שהם גם אגדות. אני מצפה מאוד למשחק ושכולם יבואו ליהנות". הברזילאי התייחס לליאו מסי והזכייה של ארגנטינה בקופה אמריקה: "עצוב בשביל נבחרת ברזיל, אבל שמח בשביל החבר הטוב שלי. כמו תמיד אני מאמין בנבחרת ברזיל, יש סגל חזק ותמיד כשמגיעים למונדיאל יש משמעות לחולצה. אני מאמין בנבחרת".

רונאלדיניו שחקן ברצלונה לשעבר עם דקו. אודי ציטיאט
רונאלדיניו לצד דקו המשועשע/אודי ציטיאט

דקו: "אני מתרגש מאוד לקראת המשחק. ההנהלה של ברצלונה מנוסה, יש לאנשים שם את כל הניסיון והיכולת להצליח. ברצלונה זה מועדון עתיק עם מורשת שיודע איך להתמודד עם בעיות. אני בטוח שהקבוצה תחזור להצליח".

גיירמו אמור שחקן ברצלונה לשעבר. אודי ציטיאט
גיירמו אמור/אודי ציטיאט

גיירמו אמור התייחס לתערוכה של ברצלונה בישראל ואמר: "התערוכה הזו היא ניסיון שונה ומדהים לראות את ברצלונה כאן בישראל מכל הזוויות וזה טוב מאוד שהישראלים יוכלו להכיר את ברצלונה לעומק. הופתעתי מהרמה ומהיופי של התערוכה. על הביקור הוסיף: "חם פה מאוד. הכול היה לנו עמוס מאוד פה בטיול הזה. אני לא נכנס לנושאים של פוליטיקה. אני משחק כדורגל וזה מעל לכל דבר. באנו לשחק ולהיות עם החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully