וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום חתם לשנתיים נוספות, אדוארדו גררו לשלוש שנים

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 17:41

השוער בן ה-26 חתם רשמית אחרי הסיכום: "זה בית בשבילי". הפנמי קיבל חוזה עד 2024: "מאושר להמשיך במועדון בו צמחתי והתפתחתי"

תקציר: צפו בשער של אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט 1

דניאל טננבאום חתם היום (שני) באופן רשמי על חוזהו החדש במכבי תל אביב לשנתיים נוספות, כשלושה שבועות אחרי ההודעה על הסיכום. השוער בן ה-26, שהגיע לישראל בקיץ 2016 מפלמנגו הברזילאית כשוער משני, הספיק להתגייס לצה"ל כעולה חדש ופילס את דרכו להרכב הראשון, שמר 59 פעמים על רשת נקייה ב-101 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות ובגביע המדינה וגם קבע שיא ישראלי של 1,272 דקות ללא ספיגה בפתיחת עונת 2019/20.

לאחר החתימה אמר טננבאום: "אני שמח לחתום על חוזה חדש במכבי ולהמשיך לכתוב את ההיסטוריה שלי במקום שהוא בית בשבילי".

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חיבור נהדר למועדון. גררו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מוקדם יותר חתם אדוארדו גררו חתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במכבי תל אביב. בחוזהו של הפנמי בן ה-21 גם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת.

לאחר החתימה על החוזה החדש, גררו אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "ראשית אני רוצה להודות לאלוהים שמבחינתי זה הדבר הכי חשוב. אני מודה למשפחה שתמכה בי תמיד מקרוב ומרחוק וכמובן למועדון הכדורגל מכבי תל אביב, לכל הצוות במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת שאפשרו לי להגשים את החלום ולהפוך לשחקן מקצוען. אני מאושר להמשיך בקבוצה יחד עם שחקנים שגדלתי איתם ובמועדון בו צמחתי והתפתחתי. עכשיו נמשיך לעבוד קשה על מנת להביא את מכבי למקומות בהם היא ראויה להיות".

החלוץ הצעיר גדל באוניברסיטריו הפנמית והגיע לקרית שלום בקיץ 2018. הוא הצטיין בקבוצה הנוער של מכבי תל אביב, לפני שבעונת 2019/20 הושאל לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית וב-36 משחקים, כבש 6 שערים ובישל 7 נוספים. בעונה שעברה שיכנע את ראשי הצוות המקצועי שיש לו מקום במכבי תל אביב וסיים עונת בכורה טובה מאוד בליגת העל עם 7 שערים ו-4 בישולים.

מנהל מחלקת הכדורגל במועדון, ברק יצחקי הוסיף: "אדוארדו הוא דוגמא מצוינת לשחקן שהגיע אלינו בגיל צעיר ועבר את המסלול אותו עוברים שחקנים רבים בדרך אל הקבוצה הבוגרת. גררו הוכיח עד כה שעבודה קשה, התמדה, ומחויבות תמיד משתלמים ואנו מאחלים לאדוארדו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully